Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler penge fra netbetaling, hvem har ansvar for cashflow?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du bruger Nets som indløser, så går der som hovedregel 28 bankdage inden du modtager dine penge. Dette er gældende for alle udenlandskekort. Det er kun alm. dankort som du modtager hverdagen efter du har trukket pengene.

Hvis du er interesseret, så kan jeg sætte dig i forbindelse med Swedbank (har dansk hovedkontor i KBH), hvor du i stedet for Nets kan have en international kortaftale med dem, og der får du allerede pengene efter 2 bankdage.
Jeg hoppede over til dem, da jeg ikke synes jeg havde råd i starten til at have penge stående ude i så lang tid. Nogle gange snakkede vi rigtig store bløber. Men jeg kender deres salgschef rigtig godt, så skriv til mig, hvis du vil høre lidt nærmere om dette.

Mvh.
Danny 

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen gutter! Jeg snakker med dem i morgen og så håber jeg at der ikke går så meget tid. Købet er forresten fra den 1. maj, så det er lidt over 2 måneder siden. 

Danny Christensen:
Hvis du er interesseret, så kan jeg sætte dig i forbindelse med Swedbank (har dansk hovedkontor i KBH), hvor du i stedet for Nets kan have en international kortaftale med dem, og der får du allerede pengene efter 2 bankdage.

Jeg sender dig lige en PB senere i dag eller i morgen :-) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Sadeq Alwan:
Købet er forresten fra den 1. maj, så det er lidt over 2 måneder siden.

Da det kan være 28 (bank) dage, du har aftalt med dem kan der gå rigtig langt tid, men ring og høre QuickPay eller din indløser i morgen. De skal nok kunne hjælpe dig. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Thomas Pedersen:

Sadeq Alwan:
Købet er forresten fra den 1. maj, så det er lidt over 2 måneder siden.

Da det kan være 28 (bank) dage, du har aftalt med dem kan der gå rigtig langt tid, men ring og høre QuickPay eller din indløser i morgen. De skal nok kunne hjælpe dig. 

Quickpay kan desværre ikke hjælpe i slige tilfælde. Quickpay har ingen viden om hvilke vilkår der gælder i indløsningsaftalen der er indgået mlm. merchant (butik) og indløser. Standardaftalen m. Teller er dog typisk 28 bankdage - bemærk at bankdage er langt mere end alm. dage.

Hvis jeg må være lidt pedantisk - folk henviser til Nets som indløser. Det er ret beset Teller som er indløser for internationale kort. Teller er således "indløsningsforretningen" i Nets-koncernen.

vh

thomas jensen

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Sadeq Alwan:

Tak for hjælpen gutter! Jeg snakker med dem i morgen og så håber jeg at der ikke går så meget tid. Købet er forresten fra den 1. maj, så det er lidt over 2 måneder siden. 

Danny Christensen:
Hvis du er interesseret, så kan jeg sætte dig i forbindelse med Swedbank (har dansk hovedkontor i KBH), hvor du i stedet for Nets kan have en international kortaftale med dem, og der får du allerede pengene efter 2 bankdage.

Jeg sender dig lige en PB senere i dag eller i morgen :-) 

Du er meget velkommen  :)

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det første betaling du nogensinde modtager?

2 måneder lyder voldsomt. Har du husket at hæve pengene? Selvom betalingen er gennemført og reserveret på kortet, så skal du hæve betalingen (det må du først når varen er afsendt).

Dette gør du i Quickpays kontrolpanel (der hvor du kan se alle transaktioner).
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

NY:
Navnet står også i indlægget næsten nederst ;)

Det har jeg set, men der bliver de nævnt som leverandør - overskriften kunne let forståes som om det var dem der havde taget, og beholdt, pengene :-)

/Brian

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det viste sig at være fordi de har trukket 1.000 kr. som betaling for 2012. Det var jeg ikke klar over, så det var godt at jeg lige ringede.

Tak for hjælpen gutter! 

Ronni Plindstrup:
Er det første betaling du nogensinde modtager?

2 måneder lyder voldsomt. Har du husket at hæve pengene? Selvom betalingen er gennemført og reserveret på kortet, så skal du hæve betalingen (det må du først når varen er afsendt).

Det var mine første ordrer, men jeg hævede pengene helt rigtigt. Jeg testede det en masse gange, inden jeg startede QuickPay, for at være på den sikre side :) 

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vær opmærksom på at hvis du skal nedsættes fra 30 dage til f.eks. 7 dages afregning, så kan det tænkes de ønsker et depositum for at være på den sikre side.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nets og får betaling hver en uge istedet for 5-6 uger når det er andre kort en Dankort. Dette koster 1% i gebyr pr. Transaktion.

Mvh
Martin

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)