Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det der gør, at folk gider følge et firma på de sociale medier?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Et eksempel kunne jo være mig selv, som forbruger - på Facebook.

Hvad Liker jeg? vs. Hvilken værdi får jeg?

- Webshops: Rabat. Homeshop fx.
- Foreninger og klubber: Indflydelse, mening med livet, information og invitation. Spejder, politik, tro m.v.
- Musik/bands: Iscenesættelse og information - "Se mig jeg synes The National er mega fedt"..
- TV - serier og programmer: Indflydelse, inddragelse og konkurrence. Natholdet er et fint bud.
- Kommunikationssider: Nyheder og viden
- Det lokale cykelhold: Støtte og iscenesættelse (jeg cykler ikke selv). Hér får jeg faktisk selv en værdi ved at vise min støtte - samtidig får jeg iscenesættelse (sporty guy).

Information/nyheder får jeg alle stederne - men det er ikke altid det jeg søger.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel og Jonathan!

Mange tak for jeres svar. Dem vil jeg helt klart bruge i min strategi. Der er mange ting at tænke over når en sådan skal ligges, men jeg har helt klart fået et meget mere klart billede nu. Tak for jeres tid:)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)