Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Send mange store fotos - samlet!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger en foto løsning, hvor jeg får en samlet oversigt over mine produktbilleder. Her ønsker jeg at kunne "vinge" udvalgte fotos af og til sidst sende dem i en samlet mail. Enten som zip-format eller som ét link.

Min udfordring i dag er, at mange af mine billeder fylder over 10 mb. Det giver hurtigt en naturlig begrænsning, når jeg sender dem via mail.


Hvis jeg skal give et godt eksempel på en oversigt, der ville være perfekt - er det denne:
http://photo.americascup.com/index.php?lang=en&fn=folio&FolioID=729&co=9

Her kan man blot ikke "samlet fotos til download"...

Håber nogle kender et system, der dækker mit behov. Ellers må jeg indgå samarbejde med en udvikler.

Mvh

Jan

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er jo også den mulighed at oprette f.eks. en dropboksfolder, som modtageren så får adgang til. Så fylder filerne ikke i "postkassen" og heller ikke på modtagerens pc, hvis han/hun ikke ønsker det.

Selv bruger jeg det kun privat, hvor det virker perfekt, men jeg kender flere, der laver specifikke foldere til hver kunde/samarbejdspartner og på den måde giver (målrettet) adgang.

vh Birte

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det system du søger findes her : www.kontainer.com (Konform - der kan findes på konform.dk).

Mener endda du kan lave en gratis test bruger og se systemet.

/Vorre

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger allerede dropbox i dag. Det virker ok, men når en kunde skal bruge 4 ud af 200 fotos, er det ikke særlig serviceminded.

Fra Thisted
Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 16
Fra  Solvex IT ApS Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gudi.

Jeg synes du skal prøve at tage et kig på www.filemail.com

Jeg bruger jævnligt systemets gratis version, som virker glimrende til at sende store filer (Kan også automatisk pakke dem til Zip-filer og har også et plugin til Outlook).

Ud over den gratis version, findes der findes også en Premium til $9 pr. md, og en Enterprise til $49 pr. md.

Du kan evt. sammenligne de forskellige versioner her: https://www.filemail.com/showplan.aspx

Det de måske ikke skilter så meget med, men som man også bør være opmærksom på, er at de har en ret god API integration,

så hvis du ønsker at integrere det med din egen DB, er der fine muligheder for det.

Systemet er udviklet i Norge, og jeg har talt med dem et par gange, og fik faktisk også tilbud enterprise versionen gratis på prøve i et par måneder.

Mvh

Thomas Bager

Solvex IT ApS

Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

www.kontainer.com

Uhhh... det ser ikke dumt ud ;)... takker Big Smile

Er ved at teste men modtager ingen mail fra systemet (endnu). Ellers må jeg jo ringe til dem.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan Box.net ikke det?

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Von Vorre:

Det system du søger findes her : www.kontainer.com (Konform - der kan findes på konform.dk).

Mener endda du kan lave en gratis test bruger og se systemet.

/Vorre

Jeg vil også meget gerne sige tak for dette link, for jeg bruger også "bare" dropbox i dag, men den mangler checkboxes.

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)