Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

apple id på ipad?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg langt om længe fået købt mig sådan en ipad-tingest, og den virker da lækker! ;-)

Men er der nogen der kender hemligheden til at starte med at bruge mit apple-id? Hver gang jeg prøver at aktivere det fra ipad'en kommer der bare et tomt gråt vindue frem? Jeg har kun wifi forbindelse på den.

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du med at aktivere Apple Id ??Jamen du skal allerførst sætte IOS( styresystemet) op på IPad via iTunes ?
Ellers kommer du ikke ret langt
Har du gjort det så gå ind i AppStore -
Prøv at downloade en gratis app så beder systemet om dit Apple id - så kan du se om det virker ?
Ellers er det i ITunes på IPad det hele kører omkring
H.Brian Sulakiewicz

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

dekiewicz:

Hvad mener du med at aktivere Apple Id ??Jamen du skal allerførst sætte IOS( styresystemet) op på IPad via iTunes ?
Ellers kommer du ikke ret langt
Har du gjort det så gå ind i AppStore -
Prøv at downloade en gratis app så beder systemet om dit Apple id - så kan du se om det virker ?
Ellers er det i ITunes på IPad det hele kører omkring
H.Brian Sulakiewicz

Man behøver ikke sætte den op via computeren - Du kan sagtens købe en iPad og bruge den right-out-of-the-box. ;-)
Mht. Apple ID - Har du et i forvejen? Ellers kan du oprette ét direkte på din iPad på denne måde;
Indstillinger -> E-post, kontakter, kalender -> Tilføj konto... -> iCloud -> Få en gratis Apple-id
Hjalp det? :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Man behøver ikke sætte den op via computeren - Du kan sagtens købe en iPad og bruge den right-out-of-the-box. ;-)
Mht. Apple ID - Har du et i forvejen? Ellers kan du oprette ét direkte på din iPad på denne måde;
Indstillinger -> E-post, kontakter, kalender -> Tilføj konto... -> iCloud -> Få en gratis Apple-id
Hjalp det? :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)