Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken lederuddandelse skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Goodhouse.dk Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Haj Amino`er!!

Jeg går og overvejer hvilken lederuddandelse jeg skal tage.

Jeg er uddandet tømrer idag.

Mit mål er at blive leder for en produktions virksomhed, om det er som selvstændig eller ansat ved jeg ikke helt.

I første omgang ønsker jeg mig bare det teoretiske adgangsbeviset til sådan en stilling, men hvordan kommer jeg der til?

er der nogle af jer der laver noget lign. som kan fortælle hvad i har gjordt for at nå der til.

Mvh jakob d

 

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Min første tanke er, at du skal have bygget mere uddannelse på først. Et godt bud kunne være bygningskonstruktør eller evt. ingeniør, hvis du har mod på det.

Jeg har selv haft rigtig stor glæde af en coaching-uddannelse, der varede over et halvt år ved www.annikirk.dk Pengene er givet rigtig godt ud!

Ellers er der akademi-fag, du kan bygge på som kan skræddersyes efter dit behov.

Men vigtigst af alt: Du skal allerede have præference for at blive leder. Er det en rolle du allerede bestrider andre steder og ser andre dig som en leder, så det er bare med at bygge på. Hvis du er mere stille normalt, vil det nok blive en noget større udfordring, at skulle agere leder.

Pøj, pøj med det :-)

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Goodhouse.dk Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar!

Jeg tror jeg vælger "grundlæggende leder uddannelse" og så evt. bygge ovenpå med au senere.