Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter Dating?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil ikke skyde din ide ned som saa, men hvis du kigger i diverse threads- saa kan man se at mange forslaar at moedes, paa Fisketorvet og ligende.

Personlig tror jeg det ville vaere spild af tid, at introducere en decideret, "lad os moedes" knap, den kan folk selv klare. Man skal ogsaa se i oejnene at mange ivaerksaettere er folk der har mange ting i luften paa samme tid- og hvor moedes Face2Face bare ikke er realistisk, derfor Skype eller mail.

However- det kan godt vaere at jeg har misforstaaet din ide, hvis jeg har..... undskyld...... lad os moedes til en kop kaffe :-) 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Adam:

Personlig tror jeg det ville vaere spild af tid, at introducere en decideret, "lad os moedes" knap, den kan folk selv klare. Man skal ogsaa se i oejnene at mange ivaerksaettere er folk der har mange ting i luften paa samme tid- og hvor moedes Face2Face bare ikke er realistisk, derfor Skype eller mail.


Joo men kan man så ikke argumentere for, at der alligevel måske ikke er meget samarbejdspotentiale, hvis man ikke engang kan klare at mødes til "den indledende omgang" :) 

I min egen begrænsede erfaring, så gik der ikke mange timer før jeg havde indviet min egen potentielle partner, i store dele af min vision via skype... Det kunne jo være en farlig cocktail, hvis nu vi så først mødtes om et stykke tid, og ikke passede sammen. 

Jeg var måske dum, og uerfaren. Men jeg tænkte lidt, at det nok var sådan det kørte. Via cyberspace... Vi blev hurtigt enige om at mødes, for at "mærke" hinanden. Men efterfølgende kom jeg til at tænke - "hvad nu hvis vi IKKE havde aftalt at mødes ret hurtigt?" Så kunne vi have spildt vores tid. Ligesom vi jo faktisk gør i al den tid vi bruger ,på ikke at mødes :)

Kaffen kan vi tage, hvis vi deler en passion vi skal lave om til penge :)

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke, jeg kan sagten forstå hvad du mener - og kan også godt se hvorfor du ønsker den funktion. Men, folk herinde har såvidt jeg har fået fornemmelsen af, ikke de store problemer med at mødes til en kop kaffe eller andet.. Folk herinde mødes jo på kryds og tvært, til diverse events osv.. Så jeg synes måske ikke lige Amino er det sted hvor folk virker til at have brug for denne knap..

 

Det er jo mere eller mindre voksne mennesker herinde, og dem der ikke lige er "voksne" aldersmæssigt, de er det alligevel erfaringsmæssigt, modenheds mæssigt m.m. og ja - folk ville jo ikke være "iværksættere" hvis de havde de store problemer med at møde nye mennesker ;-)

 

Men ja, jeg kan sagtens følge din ide ... Dog tror jeg personligt bare ikke at den ville blive brugt, da folk som nævnt, allerede mødes uden problemer :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)