Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en webshop?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Smile

Har du en webshop? Hvilken betalingsløsning gør du brug af og hvad koster det for dig pr. måned? Er du tilfreds med løsningen, funktionaliteten og supporten? Skriv gerne et par ord om din erfaring, om det så er ePay, QuickPay, PayPal, Nets osv osv. Også hvis det er noget du førhen har brugt og ikke bruger længere.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg / vi bruger lige pt. paypal på Tekanden - jeg har dog andre shops hvor jeg benytter andet,men vil ikke lige afsløre hvilke det er :)

Tekanden skifter over til Quickpay indenfor ca 14 dage (mangler kun lige et nummer og så er den klar) - har brugt quickpay før og eneste ulempe er opsætningen hvis man ikke benytter et kendt shop system. Kommer til at give 150 per måned hos quickpay. Deres support er super.

Epay er lidt det samme, deres implemation er nemmere da den er bedre dokumenteret men så er der andre ting som er mere besværlige end hos quickpay - i hvert fald set på som udvikler.

Flere af mine kunder som har købt specielt programmerede webshops bruger epay eller quickpay og har ikke modtaget nogle klager over modulet eller at det ikke har virket. Så går ud fra de er tilfredse også :)

Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim Smile

Tak for dit indlæg. Fin webshop i øvrigt. 

Skal der egentlig også være en indløser foruden ePay el. QuickPay eller er tingene integreret?

Kunne nemlig se at der stod: Alle priser er ex. moms og eksklusive omkostninger til eksterne indløsere (såsom Nets).

Hvad er udgifterne til disse? 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 06:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi skal til at have en webshop til vores forretnings partner (ikke offentligt salg), vi har valgt Nets fordi det bare virker, ved godt det er forholdsvis dyrt at benytte, men da vi er et dansk firma med alle vores aktiviteter i DK, så ser vi dette som en fornuftig løsning, ikke optimal men ok til vores brug.

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger selv Quickpay som gateway - NETS ligger jo bagved som indløser, så det er et både/og setup.

Quickpay fungerer godt og stabilt med gode priser.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Forfatter DK:

Hej Kim Smile

Tak for dit indlæg. Fin webshop i øvrigt. 

Skal der egentlig også være en indløser foruden ePay el. QuickPay eller er tingene integreret?

Kunne nemlig se at der stod: Alle priser er ex. moms og eksklusive omkostninger til eksterne indløsere (såsom Nets).

Hvad er udgifterne til disse? 

Der skal indlæser til ja. Priserne afhænger af hvilken man vælger.

Du kan se priserne hvis du går ind på feks quickpays side.

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

PayPal og bankoverførsel. PayPal betales som en procentdel af omsætningen, så ingen handel = ingen omkostninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle

Har ikke selv webshop og dertil hørende betalingsløsning. Solgte tidligere webshopsløsninger hvor vi brugte epay som partner for betalingsløsning, hvis vi blev spurgt. Det virkede super godt.

Faktisk er jeg list nysgerrig omkring Paypal (sorry, hvis jeg spammer tråden).

Mødte en gang den marketingansvarlige for DK (en fransk pige) hvor vi snakkede Paypal i DK. Kan læse at tekanden går over til en mere "lokal" betalingsløsning, og tænker hvad dette skyldes?

Har paypal ikke fået fode i DK, er forbrugeren (den danske) bange for at benytte det ukendte eller??

Mads

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Til min online slikbutik bruger jeg Nets, da det i længden er klart det billigste og eneste sted du også har Dankort med.

Læs iøvrigt nogle af de mange gode debatter om emnet ved at søge i emnefeltet her på siden.

 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fischer - Online Marketing:

 Kan læse at tekanden går over til en mere "lokal" betalingsløsning, og tænker hvad dette skyldes?

Har paypal ikke fået fode i DK, er forbrugeren (den danske) bange for at benytte det ukendte eller??

Mads

Hej  Mads
Årsagen til at vi i Tekanden skifter over til Quickpay er fordi at paypal's gebyrer er for høje i forhold til vores omsætning. Har fungeret fint men nu passer omsætningen bare med at paypal så er dyere end at skifte. Kunderne kan dog stadig vælge paypal - men nu (eller det får de) har de valget til ikke at benytte det.
Det er meget få vi oplever ikke kan / vil betale på grund af paypal - kunderne er meget gode til at skrive eller ringe for at få hjælp og så har 30 sekunder guide igennem det gjort dem trykke nok til at betale med det
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)