Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket kamera til min webshop??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.. Jeg står i denne situation at jeg skal bruge et nyt kamera til min webshop www.gutemensch.com

Er dette ikke et godt et??

http://www.foto-fun.dk/shop/nikon-d3100-m-5116p.html

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej andj

Det er lidt svært at svare på, da du ikke skriver om du har erfaring i fotografering med dslr kamera.

Jeg vil sige det sådan. Det er som sådan ikke kameraet som tager de gode billeder, men den som betjener kameraet.
Hvis du ikke kan håndterer lyset med kameraet, så vil du altid have problemer, derfor gælder det om at have det ”rigtige” lys til den måde du sætter dit kamera op til / på.

Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lys osv... Du kan se på shoppen (jeg har ingen efaringer med fotografering, men har taget de billeder der ligger derinde)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 61
Fra  Nuavo Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

D3100 eller D5100 er fine kameraer til ikke-professionelle fotografer. Så længe du har det rette lys og et godt objektiv så er det jo bare at prøve dig frem indtil du er tilfreds. Jeg har selv en D5100 og den er super fin til alverdens opgaver :)

Har du en artikel, så har vi stedet du kan få den op - se mere på Anyblog.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil skyde på, at D3100 er aldeles udmærket. Du opnår ikke professionelle resultater, men spørgsmålet er, om det overhovedet er nødvendigt, bare dine fotos ser pæne ud og kan sælge dine varer. Det er til gengæld vigtigt, at du bruger tid på at eksperimentere med lys, stativ og objektiver. Hvis du har et D3100 kit med objektiv, kan du altid købe et bedre objektiv og genbruge det, hvis du senere investerer i bedre kameraer også.

Jeg synes, de billeder, der ligger derinde nu, er pæne. De er sobre, og det virker, som om opgaven er taget seriøst.

Den grå baggrund er lidt hård og tager måske mere af læserens opmærksomhed. Prøv også at vinkle produkterne noget mere. Det er helt tydeligt ved solbrillerne og skoene. Der er tendens til, at produkterne er placeret vinkelret på fotoet. En undtagelse er Urbanears - men her ligger varen oven på en emballagen, så man dårligt ser selve produktet, fordi det er hvidt, og emballagen har samme farve. Vinklingen gør, at produkterne bliver mere dynamiske - levende. Hvis de er alt for vinkelret på kameraet, bliver de statiske og "dør". Jeg går ud fra, at Urbanears har emballagen med for at holde hovedtelefonerne oppe. Men så find en holder/stativ af gennemsigtig plast i stedet.

En anden ting: Nogle af modellernes arme hænger slapt ned - eller er sågar plantet dybt i lommerne! Det ser ikke så pænt ud. Pigens lysblå neglelak tager også en del af opmærksomheden! Ja, okay, jeg er nok pedant, men jeg kigger netop efter detaljer, og det er detaljer, der afgør om du eller konkurrenten sælger en vare. At pigen hviler sin hånd på hoften giver en fin effekt - men neglelakken skæmmer!

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv et D3100 og er meget glad for det. Det er et fint kamera, som giver kvalitet - til billige penge :)

Dog tænker jeg på om det skal kunne noget særligt for dig? Hvad bruger I nu?
Flash-sko eller skal et kabel gå direkte i kameraet?

Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis jeg var dig ville jeg helt klart købe et nikon d3100 (kun kamerahus) og et nikon 35mm f1.8 objektiv.

Jeg har selv et Nikon d5100 det er stort set det samme som d3100 udover at d5100 har en vippeskærm og et par effekter, men ikke noget du får brug for til produktbilleder.

Grunden til at jeg synes du skal købe et Nikon 35mm objektiv er at det giver nogle super gode billeder, og du har heller ikke brug for noget zoom til dit formål.

Jeg har et familie medlem der har et d3100 og det er et super kamera og rigtig godt til dem der ikke har erfaring med dSLR. Og jeg har også selv et nikon 35mm objektiv til mit kamera.

Nikon d3100: http://www.edbpriser.dk/digitalkamera/nikon-d3100-kun-kamerahus-id-4269172.aspx?q=nikon+d3100

Nikon 35mm 1.8 objektiv: http://www.edbpriser.dk/objektiv/nikon-nikkor-35-mm-f-18-g-af-s-dx-id-501593.aspx

Håber du kunne bruge dette :)

Mvh Morten Kindler

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kun anbefale dig Canon 600D som jeg mener er det bedste kamera på markedet lige pt. Har selv kameraet og den tager super lækre billeder. 

- Så jeg kan klart anbefale dig Canon 600D! :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry

Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok lyder godt... Hvad koster det med et ekstra objiktiv??

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer selvfølgelig an på hvilket objektiv det er. Man start objektivet som følger med alle DSLR kameraer (typisk 18-55mm) er piv ringe! Så man skal nok have købt sig et ny objektiv, men prisen kommer an på hvilket du skal have, og hvad dine behov er? :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)