Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox og mail alias

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vojens
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er :)

Efter at have købt hosting ved meebox opdager jeg de ikke tilbyder mail alias, og med så mange meebox brugere herinde kan jeg da ikke være den første som står og savner aliases? så findes der en en smart løsning uden at skulle bruge mail forward og have XX antal unødvendige mail bokse man skal tømme i ny og næ? Hvad gør i derude...

Må i alle have en produktiv og indtjeningsfuld onsdag

/Thomas 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme tanke her. "Lytter" med...

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skriver du ikke selv til meebox

Fra Vojens
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hedegaard:
Hvorfor skriver du ikke selv til meebox

Jeg har været i kontakt med meebox og deres eneste løsning er mail forwarder, deres system har åbenbart ikke mail alias muligheden.

Derfor jeg spørger her hvad i andre meebox brugere gør, om der findes en nem løsning som ikke hedder at skifte udbyder...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg bruger deres webmail den fungere da godt nok til mine behov

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Nielsen:

Hej amino'er :)

Efter at have købt hosting ved meebox opdager jeg de ikke tilbyder mail alias, og med så mange meebox brugere herinde kan jeg da ikke være den første som står og savner aliases? så findes der en en smart løsning uden at skulle bruge mail forward og have XX antal unødvendige mail bokse man skal tømme i ny og næ? Hvad gør i derude...

Må i alle have en produktiv og indtjeningsfuld onsdag

/Thomas 

Hej Thomas,

Hvis du bare opretter en mailforward, så opretter den ikke en fysisk mailbox. Du skal ikke først oprette en mailbox, og så lave en forward, da det netop resultere i at du så skal ind og tømme den jævnligt.

Vi er i øjeblikket ude og kigge på hvilke muligheder der er for at forbedre vores Webmail og generelt mail-systemet. Og vi har muligvis fundet nogle bedre alternativer end dem der er nu. Men det vil selvfølgelig tage lidt tid at få testet og implementeret. Og lige nu er vores nye kontrolpanel en større prioritet.

Jeg håber du kan bære over med os, og kan få det nuværende til at fungere som det skal, selvom det ikke er helt optimalt. :-)

Fra Vojens
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:

Hej Thomas,

Hvis du bare opretter en mailforward, så opretter den ikke en fysisk mailbox. Du skal ikke først oprette en mailbox, og så lave en forward, da det netop resultere i at du så skal ind og tømme den jævnligt.

Vi er i øjeblikket ude og kigge på hvilke muligheder der er for at forbedre vores Webmail og generelt mail-systemet. Og vi har muligvis fundet nogle bedre alternativer end dem der er nu. Men det vil selvfølgelig tage lidt tid at få testet og implementeret. Og lige nu er vores nye kontrolpanel en større prioritet.

Jeg håber du kan bære over med os, og kan få det nuværende til at fungere som det skal, selvom det ikke er helt optimalt. :-)

Hej Patrick

Det var ikke helt det svar jeg fik af supporten i går, men kan også være jeg ikke fik spurgt på den rigtige måde :)

Men tak for svaret, den metode er lige så god som et alias :)

Fortsat god dag til alle

/Thomas

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
alle mine mail er da sat op til ( med en kanon hjælp fra Meebox) til at komme på min gmail ...

Peter
Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Google Apps til virksomheder er gratis hvis du ikke skal bruge mere end 8 GB plads og mere end 10 brugere.

For 400 kr. pr. år pr. bruger får du 25 GB (pr. bruger) desuden får du adgang til at bruge Googles MS Outlook plugin.

Google apps er i øvrigt strikket fint sammen med alle Googles andre services (Analytics mv.)

Det mest smarte ved Google Apps er nok at det fungerer rigtg godt på iPhone og Android også.

MVH

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick - Meebox:
Hvis du bare opretter en mailforward, så opretter den ikke en fysisk mailbox.

Jamen, så er "problemet" jo løst Smile

 

Patrick - Meebox:
Vi er i øjeblikket ude og kigge på hvilke muligheder der er for at forbedre vores Webmail og generelt mail-systemet
Ser vi frem til med spænding, for enig, det er ikke superoptimalt, men fungerer...

Og dejligt at se I til stadighed er progressive og udviklende. Det gør det til en fornøjelse at være kunde ved Jer (udover Jeres altid forrygende suppport Yes )

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)