Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg ved at begå Google selvmord?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Rønde
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 21
Fra  slipsemanden.dk Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer kloge og venlige Aminoer.

Jeg er ved at ligge nye produkter ind i min webshop (slipsemanden.dk), men jeg bliver lidt i tvivl om jeg er ved at aflive mig selv?

Er det duplicate content, hvis man i sin webshop, har den samme tekst på f.eks 10 produkter i en Kort beskrivelse
der vises i vareoversigter og i toppen af varesiden?

Det drejer sig om de selvbinder butterfly jeg er ved at ligge ind, men Jeg har nok lavet den samme eventuelle fejl, mange steder på siden.

Forhåbentlig er der et par Ninjaer derude, der vil hjælpe mig til at stoppe med at begå harakiri.

Mange hilsener

Michael Sørensen

10
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det generelt er samme vare, bare i forskellige farver, hvorfor så ikke bare lave farvevalg?

Det er meget ensidigt at læse den samme tekst ved hvert billede....

Kan godt se, at det naturligvis "ser ud af mere" når du har billeder af hver farve.

Du kan jo også nøjes med at skrive teksten én gang, i toppen af siden, eller over en kategori af slips mm.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg ville sige,; hellere blive informeret med den samme tekst, end intet info at få. Men du kunne da sagtens lige ændre nogle lidt her og der.

God vind.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så er den smuttet for dig ved de smalle slips.

Der skriver du silke slips, ved de brede/alm. slips er det korrekt skrevet "silkeslips" i ét ord. Smile

Fra Rønde
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 21
Fra  slipsemanden.dk Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det allesammen, men er det duplicate content at have den samme tekst til hvert slips/vare?

Mvh

Michael

Fra Rønde
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 21
Fra  slipsemanden.dk Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :-) Så er det rettet

Fra Rønde
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 21
Fra  slipsemanden.dk Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså det med silkeslips uden mellemrum....

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Michael Sørensen:

Tak for det allesammen, men er det duplicate content at have den samme tekst til hvert slips/vare?

Mvh

Michael

Det siger lidt sig selv at det kan skabe dobbelt indhold, du siger det jo selv, den samme tekst til hver vare. Du bør gøre det sådan at du enten skriver en UNIK tekst til hver, hvis der er tale om farver kan du fx komme ind på tidspunkter hvor det kan være godt at bruge, fx til fest, temafest, kontor mm.

alternativt kan du gøre det at du på farvesiderne (hvis der er tale om farver) laver et canonical link tag som peger over på det slips som de fleste ville købe. Yderligere på kategorisiderne kan du gøre det som andre også siger, skrive 1 tekst til slipset og dens varianter, og helt lade være med at vise den korte beskrivelse.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Rønde
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 21
Fra  slipsemanden.dk Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg vist ændret teksten på de fleste af tingene. Krydser fingre for at google stadig kan lide mig....

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget bedre. Afspejler også at du har tænkt lidt over hvad det er du handler med!

At du er sælger, og gerne vil fortælle kunden hvad du mener vare kan bruges til/med.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)