Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til webshopejere: Hjælp mig med at tjene 0 kroner på mine boblekuverter..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med dig.

Jeg har et problem!

Jeg driver webshoppen boblekuverter.com. Som navnet siger, sælger jeg boblekuverter - hovedsagligt til webshops, forlag og privatpersoner.

Jeg har fået ny leverandør, som jeg naturligvis har en dropshipping-aftale med. De vil de have 200 kroner + moms pr. håndtering, hvilket får mange af mine potentielle kunder til at springe fra. Dog har jeg fået de vildeste priser på selve boblekuverterne. Priserne er så gode, at jeg faktisk garanterer, at de er Danmarks billigste Yes

Jeg vil gerne købe en container hjem til mit eget lager, så jeg kan sende enkelte kasser ud billigere.

Det er dyrt for mig, at købe en hel container, og derfor kunne jeg godt bruge din hjælp. 

Her er min idé:

Jeg vil gerne tilbyde dig, at købe mine boblekuverter, så jeg ikke tjener nogle penge..

Hvorfor gør jeg det, når jeg ingen penge tjener?

1. Jeg kan sende en stor volumen ordrer, som kan finansiere noget af den container jeg skal bestille hjem, så jeg kan tjene penge på privatpersoner, der kun køber en kasse eller to.

2. Jeg får muligheden for, at få dig som kunde fremover.

Du har indtil tirsdag d. 3 juli til at købe dine boblekuverter på boblekuverter.com. Jeg sender ordrerne samlet d. 10 juli, hvor jeg kan have containeren hjemme.

Du kan som aminomedlem benytte rabatkoden: amino123. Rabatkoden giver dig 15% rabat på din ordre. Det gør, at jeg tjener rundt regnet 0 kroner! Jeg har valgt at lave en begrænsning på 25 ordrer - så du skal være hurtig!

Har du spørgsmål, skal du være velkommen til at smide en kommentar :-)

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Come on venner :-) 

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Du har på forsiden et stort banner, hvor der køre nogle tilbud.
F.eks boblekuverter med logo på.

Jeg kan ikke klikke på banneret og kan ikke finde andet info om det på din side.

Har du et link til mere info om dette?

Carsten

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hojben:

Hej,

Du har på forsiden et stort banner, hvor der køre nogle tilbud.
F.eks boblekuverter med logo på.

Jeg kan ikke klikke på banneret og kan ikke finde andet info om det på din side.

Har du et link til mere info om dette?

Carsten

Jeg har skrevet dig en PB. :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

dine links virker ikke i din signatur og dem lavet i indlægget husk over streg det med den som links

sådan her boblekuverter.com den går videre til en side der ikke er noget på , der er noget som lige skal rettes der , jeg tvivler ikke på det giver ekstra kunder når det rettes Big Smile

lige nu står der punktum foran i signatur links derfor virker det ikke hos

husk peg 301 både med www  og uden www mod din shop og ret så det også virker vis gør en fejl tastning med punktum som du har gjort i din signatur det er ikke bare lave en 301 peg man skal også rette det så det ramme ved en taste fejl og hvad med gamle sider de går også på siden ikke vises , de skal pege mod din side , grunden er der ikke lavet en fejl side http://boblekuverter.com/shop/cms-11.h

husk lige 301 peg dit domæne til din shop du går glip af rigtige mange kunder grundet det problem at det ikke peger mod din shop http://boblekuverter.com/shop/frontpage.html

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nu skal jeg ik blande mig i, hvordan du driver forretning, men jeg vil dog mene, at det er direkte tåbeligt at skrive sine indkøbspriser på et forum, som Amino, som ranker sindsyg godt i Google. Både konkurrenter, kunder B2B og B2C mm kan nu finde dem... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)