Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil på afdrag trods RKI..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Jun 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Pish Marketing Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Jeg søger faktisk lidt feedback på vores nye koncept, vi har tænkt os at forsøge at give 300 kunder mulighed for at købe mobiler på afdrag trods man er registreret i RKI. Hvis kunden kan fremvise 3 mdr. lønsedler. Det kunne være lidt sjovt at få jeres reaktion og mening på dette, og om i synes idéen er helt hen vejret. 
Vi mener nemlig at der kan være mange grunde til at man står i RKI.

Men som sagt lad mig høre jeres mening og inputs :-)..

- MyTrends.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Pish Marketing Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores plan er max. 6 mdr. For at følge loven. 


/MyTrends

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

mytrends:
Vores plan er max. 6 mdr. For at følge loven. 

Det er jo et forbrugslån i tilbyder, så der kan I sagtens lave aftalerne længere end 6 mdr. Om det så ville være en god idé, er en helt anden sag.

Men derudover lyder det som et utroligt usikkert projekt.

Hvis vi leger med tanken at de 300 kunder alle vil have en 16GB iPhone eller en lignende smartphone, har I et indkøb i størrelsesordenen 1 mio. kr. Det er mange penge, men det er jo fint nok hvis I får det dobbelte tilbage. Det gør I nok bare ikke.

Problemet er at der sandsynligvis er en grund til at man er registreret i RKI. Det er oftest mange på betalingsevne, eller betalingsvilje. Der er selvfølgelig også nogen der er udenfor denne kategori, men I ved ikke hvem. Og jeg tør godt garantere, at I vil skulle afskrive tab på flere af jeres kunder. Hvor mange tør jeg ikke gætte på, men når I vil gå målrettet efter en usikker kundegruppe, må man formode at jeres tab vil være større end normalt.

Det er nok ikke uden grund at TDC ikke længere selv står for deres egne mobilaftaler, men har sendt denne del til et finansieringsselskab. Det skyldes at tabet simpelthen er for stort. Denne ændring har betydet at de ikke får lige så mange kunder, men de har flere der betaler. Og det regnestykke er en hel del bedre.

Jeg ville ikke turde kaste mig ud i sådan et projekt, men jeg har da respekt for at I tør.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg syntes det er en rigtig god ide, er selv kommet i RKI efter en træls skilsmisse og alt syntes som et lukket land, fordi man står der. Det er svært at komme ud af.

Vil jo gerne spare nogle penge, så de rigtige folk kan få deres penge igen.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil i hvert fald håbe for dig, at du også har andre indtægter, for det er da en plan med en meget stor risiko.

Jeg har al mulig respekt for dem, der på grund af tidernes ugunst er havnet i RKI. Men her har jeg erfaring for, at der vil være venner eller pårørende, der kan hjælpe med en mellemfinansiering, indtil man er på fode igen. I hvert fald med den slags anskaffelser, som anses for nødvendige for f.eks. at få/beholde et job. Som netop en telefon eller lån af en pc el.l. Så hvis de nærmeste til en dårlig betaler ikke kan hjælpe med en sådan anskaffelse, hvorfor vil du så gøre det?

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil i modsætning til de andre her på tråden ikke dømme folk ude fordi de står i RKI. Det handler jo om at inddæmme og begrænse risikoen. Hvis de kan fremsende 3 mdrs for perioden op til aftaleindgåelse, årsopgørelse og evt. dokumentation for boligforhold så er det jo bare med at vurdere om det ser rimeligt ud og sætte en rente derefter. Det er selvf. meget arbejde for en Nokia 8210 og det må I jo gøre op med jer selv om det er det værd..

/Banditten

Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Det synes jeg lyder spændene og ville høre om jeg kunne være en SF dem der kunne købe en iPhone 6 plus på afdrag mvh Jimmi

Tilmeldt 2. May 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes jeg ville være en perfekt ideer, jeg selv står med fast godt arbejde som slagter og et landet i Rki pga. Et gammelt forhold desværre

Fra Århus v
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du besvare et 2 år gammelt indlæg.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)