Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg tagge fans på min facebookside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et hurtigt spørgsmål :)

Kan jeg tagge en af mine fans (på et billede) på min facebookside? I så fald, hvordan? På forhånd tak!

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ret sikker på, at de har fjernet funktionen grundet misbrug.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Dine fans kan tagge din Facebook Side på deres billeder, men du kan ikke tagge dine fans på din Facebook Sides billeder. 

De kan dog godt tagge sig selv på din Facebook Sides billeder, så hvis du tager kvalitetsbilleder af dine fans, og gør dem opmærksomme på billederne, når du lægger dem op på Facebook, er der en rimelig god chance for, at de tagger sig selv i dem :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at skrive @ og et par bogstaver og se om du kan tagge mig:

@Tom Frank Christensen :P

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Er meget enig med Kasper - og vil tilføje, at man selvfølgelig kan tagge ens egne venner på/i Facebook sidens indhold (som man kan alle andre steder på facebook).

En forening, jeg har arbejdet med omkring sociale medier, brugte ofte dette når de fx. skulle uploade fotos. Foreningslederne var ofte venner med mindst et par stykker, af dem de havde på deres fotos - fra arrangementer.

Når først et par personer var tagget i albummet, så kom de selv og deres venner hurtigt forbi - for at se fotos. Dette resulterede i, at vennerne taggede sig selv og sine venner på billederne.

Ifbm. en virksomhed kan dette dog sjælendt udnyttes optimalt, da relationen sjælendt er mere end professionel (også på sociale medier).

Ved fotos fra en messe eller lign. kan man med fordel tagge et andet firma i foto-beskrivelsen. Fx. "Hér står vi på boligmessen i Herning - lige vedsiden af @Idemøbler's stand".

Jeg håber du kan bruge mine kommentarer til noget :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)