Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på tapetet - Hvad siger du?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen Michael

Logoet signalere efter min mening troværdighed, i det man kan se det er flot og prof lavet. Der er mange der har et opskaleret, paint-wannabe selvlavet og alt for komprimeret logo kastet ind med en skovl. Dit er lige i skabet.

Der hvor det går galt efter min mening er det fragt logo, der er gjort _alt_ for kompliceret. Folk ved godt hvad en lastbil betyder, og alt det andet med computeren og døren er blot fyld, og får det til at se rodet ud. Det stjæler alt for meget opmærksomhed fra de langt vigtigere ting, f.eks. teksten med fri fragt. Ryd op i fragt-grafikken og gør dit payoff mere tydeligt, det er bedste råd herfra.

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent Medom:
Ryd op i fragt-grafikken og gør dit payoff mere tydeligt, det er bedste råd herfra.

Hej Kent.

Tak for dit svar Yes

Hvad mener du med at gøre mit payoff mere tydeligt? Den fangede jeg ikke helt Geeked

Mvh

Michael Haahr
Maler-maling.dk 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Arh, det var også dårligt formuleret herfra. Jeg mente at du bør fremhæve dit payoff "Professionel maling til private", så det fremstår mere tydeligt visuelt. Det var noget af det sidste jeg fik øje på, og det skyldes måske farvevalget eller/og knappen der ligger under. Jeg tør ikke helt sige hvilken farve der passer bedst, men den kan godt tåle lidt mere fokus synes jeg. 

Fra København
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 27
Fra  Tandblegning Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Banneret er super flot - nu mangler du bare resten af siden :) Synes du skal give det hele grafisk en opdatering ligesom banneret - tror det vil give en del!

Træt af gule tænder? Køb din tandblegning hos os og få flotte hvide tænder!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Hej Michael

For mig signalerer logoet mere leg end seriøsitet. Jeg kunne godt savne noget overskuelighed og noget mere enkelt - og nok også noget mere kontrast mellem logo/fragt-grafik og baggrunden, så det ikke forsvinder.

Se f.eks. www.spanvall.dk som jeg synes gør det meget godt grafisk. Det er overskueligt og man kan med det samme vælge hvilken type vare, man gerne vil se. Jeg kan godt lide deres grafik i højre side, hvor du kan klikke på det dyr, som du skal bruge strøelse til. Nu ved jeg godt, dit sortiment er væsentligt mere omfattende, men der er sikkert noget, du kan lade dig inspirere af.

Hvis man sammenligner menuerne på de to sider, så synes jeg det giver en god ro, at der er længere mellem menupunkterne:

En lille ting, der har en stor effekt.

Mit bedste råd er at kigge rundt på forskellige webshops, og se hvad du godt kan li' og så lave dig en liste med ønsker, og så se hvad der kan lade sig gøre i dit system.

MVH

Thomas

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent Medom:
Arh, det var også dårligt formuleret herfra. Jeg mente at du bør fremhæve dit payoff "Professionel maling til private", så det fremstår mere tydeligt visuelt. Det var noget af det sidste jeg fik øje på, og det skyldes måske farvevalget eller/og knappen der ligger under. Jeg tør ikke helt sige hvilken farve der passer bedst, men den kan godt tåle lidt mere fokus synes jeg. 

Hej Kent.

Ja der skal nok mere fokus på at jeg sælger den professionelle maling og god kvalitet tapet, måske med en anden farve eller en anden teksttype..

Tak for dit svar (igen) Yes

Dbh

Michael Haahr
Maler-maling.dk 

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Bang Petersen:
Hvis man sammenligner menuerne på de to sider, så synes jeg det giver en god ro, at der er længere mellem menupunkterne:

Hej Thomas.

Mange tak for dit svar Yes

Det tager jeg med i de ting som skal ændres på siden. Jeg kan godt se det flyder meget sammen, når det står SÅ tætGeeked Så det skal nok gøre det nemmere at overskue siden! Tak for det Left Hug

Mvh

Michael Haahr

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

e-værksætteren:
Synes du skal give det hele grafisk en opdatering ligesom banneret - tror det vil give en del!

Hej e-værksætteren ;-)

Tak for dit svar Yes

Jeg kan godt se hvad du mener, og jeg får én til at give mig nogle forslag til nyt design til siden, evt. med nogle billeder af flot tapet Wink

Mvh

Michael Haahr

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For at være helt ærlig og uden at være ond synes jeg at siden er FOR 90'er-agtig.
Der er brugt lidt for lidt tid på at kæle for "ens udstillings vindue", og har virket som man i bund og grund har været lidt ligeglad.
- Var mit førstehåndsindtryk.

 Derudover synes jeg følgende:

- Logoet er for useriøst hvis du spørger mig.. Jeg tænker noget ala: "Kan de ikke finde ud af at male lige ?" - Hjælpe altid at finde et symbol istedet for der passer til jer og så jeres firma navn til logo. Kun tekst er for kedeligt.. Og skævt tekst gør det for cirkusagtigt og useriøst.
- Gør mere ud af menuen. Fjern højre border for alle links, og la noget med eks. gradient der skaber blik fang.
- Gør mere ud af sidebar menu - For kedelig og absolut 90'er (beklager)
- For meget plads mellem Facebook anbefal og google+ i top
- Kategori visningen på forsiden er ok opdelt, men for kedelig. Standard styling af hyperlinks, og mangler whitespace
- Mangler title tags på produkt titler eks: <h2 title="Find en passende tiltle uden at duplicere produktets titel, som folk nemmere kan finde på google">PIP II tapet 313012</h2>
- Generelt mere padding på menuer, overskrifter, overskrift til tekst og fra billede til tekst
- Fjern skyggen fra Fragt logo'et - Svært ved at tyde det hvis man kigger hurtigt
- For stor søgeknap i forhold til søgeboks
- Ville hjælpe gevaldigt at fjerne den sorte borde rundt om hele 'designet'
- For meget dobbelt konfetti: Indkøbskurv (overskrift + ikon) og samtidig tom boks der påminder folk at indkøbskurven er tom!?!?
- Skær DRASTISK ned på antallet af produktvisninger på forsiden - Der er INGEN mennesker der magter at scrolle SÅ meget - Evt. kig på IKEA og se hvad de gør Yes 
- Find et andet check-ikon - synes det er for useriøst.

^ Det var bare til forsiden 

Jeg håber virkelig ikke jeg lød for hård, og vil meget gerne være behjælpelig hvis i har spørgsmål til noget af det jeg har skrevt.
- Nu ved jeg naturligvis heller ikke hvor mange penge i har brugt på systemet, men designet kan absolut gøres bedre og det kan jeg hjælpe med. 

Hav en fortsat god søndag aften Smile 

Med venlig hilsen
Nils 

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det første jeg bemærker er, at fotoet af dig er meget mørkt og gråt.
For at fremstå mere professionelt og lækkert skal det selvfølgelig passe til resten af siden.

Før:

Efter:

Alternativt få en fotograf til at tage nogle gode fotos - med dybde, kontrast og gode farver.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)