Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale online backup til fast pris?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv brugt Crashplan før så jeg ved at deres kvalitet er super + firmaet er også en af verdens førende leverandør inden for online backup løsninger.

Men det er meget rart med at alt data ligger i Danmark. Big Smile

 

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolas Ottas:

Har selv brugt Crashplan før så jeg ved at deres kvalitet er super + firmaet er også en af verdens førende leverandør inden for online backup løsninger.

Men det er meget rart med at alt data ligger i Danmark. Big Smile

Så sandt...Smile Og jeg er nu også tilhænger af, at støtte så lokalt som muligt. Men jeg skal også kigge på økonomi og skalerbarhed, og dér vinder Crashplan umiddelbart med deres Family model.

Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at jeg har nogen erfaring med dem, men norske Jotta (www.jotta.no) tilbyder ubegrenset backup for kr 49,- NOK pr måned ...

Mvh Dan

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nordentoft:

Jeg leder efter en ubegrænset online backup løsning til fast pris. Jeg har i et års tid kørt med keepit.com, men er nu så grundigt træt af deres løsning, bl.a. pga. dårlig (manglende auto backup, problemer med at få den til at backup ect., ustabilitet osv.). 

Jeg er dog meget begejstret for konceptet med ubegrænset backup til fast månedlig eller årlig pris og vil gerne vide om der findes tilsvarende løsninger på markedet og hvilke af dem der er anbefalesesværdige.

Jeg synes alle i tråden glemmer at spørge hvad der er som der rent faktisk skal tages backup af ?

pc,mac,iphone,server,mssql,android,filer, osv osv..

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Have:

David, hvordan har du fået den til at virke med din NAS ?

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Computer/PC.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop startet firmaet BackupBox, som tilbyder alt den plads du har brug for, for kun 25 kr. i måneden eller 250 kr. i året. Vi tilbyder dansk support og en meget høj sikkerhed. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker flere oplysninger.

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Shh Aps Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nordentoft:

Jeg leder efter en ubegrænset online backup løsning til fast pris. Jeg har i et års tid kørt med keepit.com, men er nu så grundigt træt af deres løsning, bl.a. pga. dårlig (manglende auto backup, problemer med at få den til at backup ect., ustabilitet osv.). 

Jeg er dog meget begejstret for konceptet med ubegrænset backup til fast månedlig eller årlig pris og vil gerne vide om der findes tilsvarende løsninger på markedet og hvilke af dem der er anbefalesesværdige.

Alle andre løsninger der ikke er online og hvor der skal betales alt efter hvor meget data der skal backup, har overhovedet ingen interesse.

Pft.

En anelse off, men hvordan i h.. kan virksomheder på nogen måde tilbyde  ubegrænset backup ??  prisen på mine serverhdd. kan aldrig i nogensinde

matche de priser, udbyderne tager (medmindre du taler om få mb - eller til nød en enkelt gb? - hvis du så tager strøm, liniekapacitet, hardware osv.. hvordan kan backup firmaerne få den ligning til at gå op??

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en reseller aftale, og på den måde kan tilbyde, Danmarks billigste online backup til en fast pris.

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Tilmeldt 21. May 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv Trustbox og er ret glad for det. Og d tilbyder ubegrænset backup til en okay månedlig fast pris.

Jeg ved at deres servere står i London, så de er under EU lovgingningen, med hensyn til overvågning.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)