Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VVS'er i rengøringfima ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et rengøringsfirma der efterhånden får så mange VVS-opgaver af vores kunder, at vi overvejer at ansætte en uddannet VVS'er fuldtid i firmaet. 

Men hvad kræver dette af tilladelser fra vores side for at bla. forsikring m.m. dækker ved evt. uheld ? 

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal som firma have en ansat med de rigtige uddannelser og overbygninger i VVS og Elektriker branchen.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

trappevask:

Vi er et rengøringsfirma der efterhånden får så mange VVS-opgaver af vores kunder, at vi overvejer at ansætte en uddannet VVS'er fuldtid i firmaet. 

Men hvad kræver dette af tilladelser fra vores side for at bla. forsikring m.m. dækker ved evt. uheld ? 

Hvis det kun er rep. af toilet, samt blandingsbatterier er der ikke det store problem, hvis der sidder stophaner foran disse.

Er du ude i udskiftning af vandrør mm. er det en anden sag, så skal du have en Aut GVS-mester ansat

Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nielsen:

Hvis det kun er rep. af toilet, samt blandingsbatterier er der ikke det store problem, hvis der sidder stophaner foran disse.

Er du ude i udskiftning af vandrør mm. er det en anden sag, så skal du have en Aut GVS-mester ansat

Det var ment som udskiftning af vandrør, pumper m.v. Men dette er så helt umuligt kan jeg forstå ?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

trappevask:

Johnny Nielsen:

Hvis det kun er rep. af toilet, samt blandingsbatterier er der ikke det store problem, hvis der sidder stophaner foran disse.

Er du ude i udskiftning af vandrør mm. er det en anden sag, så skal du have en Aut GVS-mester ansat

Det var ment som udskiftning af vandrør, pumper m.v. Men dette er så helt umuligt kan jeg forstå ?

Varmepumper må du skifte (cirkulationspumper i centralvarmeanlæg), dog minus elinstallationen ( centralvarme er ikke omfattet af aut. loven.)

Faste installationer vandrør/faldstammer mm. må di ikke rører

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

e-bil.dk:

Du skal som firma have en ansat med de rigtige uddannelser og overbygninger i VVS og Elektriker branchen.

Hvad har det med el brancen at gøre?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sammenligner bare de 2 brancher som skal have en aut. uddannede ansat ellers må du ikke tilbyde disse opgaver som firma.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe forstod bare ikke lige dit svar.. er selv elektriker.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)