Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ansætter jeg en på ren provision?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Chief Wiggum:

PS. Efter 20 timer havde et lignende indlæg 30 visninger (og ingen svar) med overskriften: "Ansætte på ren provision... hvordan?"

PPS. Overskriften i dette indlæg er fra Christina Klitgaards "101 hotte emnelinjer der får dem til at åbne" ifm. e-mail marketing. Hvis Christina læser dette, kan hun måske lige smide et link ind i en kommentar?! For den er værd at få fingrene i. :)

Overskriften er blevet rettet til. Men kan da fortælle, at Christinas overskrift var: "Har du nogensinde prøvet det her?", og her efter 2 timer og 20 min har dette indlæg 135 visninger.

Fra Århus
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 19
Fra  Influate Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er der kommet mange gode svar på indlægget... Jeg kunne godt tænke mig at stille et tillægsspørgsmål til Wiggums... Håber det er ok.. :)

Én ting er det juridiske og faktuelle omkring kontrakt osv. Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle erfaringer med "ren provision's" aftalerne?
Altså hvordan agerer sælgerne typisk?

Er de ekstra motiverede eller er der mere en følelse af at de ikke behøver sælge, da der jo ingen grundløn kommer ind. Så det faktum at de netop udelukkende tjener når de sælger kan være en sovepude?

Altså kan det være farligt, at satse på en aftale som denne som arbejdsgiver? Måske knudret formuleret, men jeg håber at I forstår mig :)

/Claes

Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Eriksen:
http://www.startvaekst.dk/aftale-handelsagent

Hej Lars

Tak for det. Ved du om den kan bruges til rengøring/vinduespudsning, eller er det kun ved egentlig salg?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Zalong Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Chief Wiggum:
Tak for det. Ved du om den kan bruges til rengøring/vinduespudsning, eller er det kun ved egentlig salg?

Skal vedkommende udføre rengøring/vinduespudsning som provisionsarbejde?

Hvis det er tilfældet, så er jeg ikke sikker på at denne model kan anvendes. Så er det vel nærmere en form for under leverandør arbejde.....

Men er ikke sikker.

Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Eriksen:
Skal vedkommende udføre rengøring/vinduespudsning som provisionsarbejde?

Ja, det er planen, at han skal have en procentsats. Som så udmønter sig i et bestemt beløb på en given opgave.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)