Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgivning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk Str
Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 36
Fra  Din Lokale Regnskabspartner Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg har et regnskabsfirma og jeg har gået og tænk på at lave en rådgivningspakke til nystartet virksomheder / iværksætter det første år for kr. 2.500,00 så har man altid en man kan bruge når det gælder råd om alt det administrative.

Idag foregår det jo ofte på time basis.

hvad siger i til dette var det noget der kunne være interessant. 

Har også en ide om at lave et basalt bogføringskursus hvor jeg sætter et regnskabsprogram op og giver en hurtig hjælp til at bruge dette,en pris på 2.500,00 så man kan klare det meste selv og kombineret med rådgivningspakken skulle det gerne gøre at der bliver færre fejl.

giv gerne en feedback på mine ideer og lad mig lige høre hvordan priserne lyder.

Med venlig hilsen

Jakob Rigdahl

Din lokale Regnskabspartner

Fra Langå
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Jeg synes det lyder som en rigtig god idé, at starte en opstartspakke, dog mener jeg, at det er nødvendigt at få klarlagt nogle krav som de skal opfylde for ikke at det bliver misbrugt :-)

Priserne er fair og endnu bedre i et niveau som kan håndteres for iværksættere: der er jo rigeligtmed omkostninger i en opstart og der skal jo netop ikke slækkes på den regnskabsmæssige del.

Super godt..

Held og lykke :)

De bedste hilsner

Malene Dokkedahl Olesen

Fra Vallensbæk Str
Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 36
Fra  Din Lokale Regnskabspartner Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forestiller mig at et års rådgivning skulle koste 2.500,00 og give adgang til maks. 2 timers telefon rådgivning om mrd.  

lyder det som noget der kunne sælges. men hvor skal man lige reklamere for sådan et tilbud.

her på Amino men hvor ellers få man fat i iværksætterne,

mvh

Jakob Rigdahl

Din Lokale Regnskabspartner

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)