Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping af udklædning, kostumer og festartikler.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :


Kære Amino´er

Vi tilbyder nu en helt unik mulighed for at få adgang til VERDENS største lager af udklædning, kostumer og festartikler.

Overvejer du egen webshop eller har du allerede en webshop hvor dine kunder kunne være interesseret i udklædning. Så er dette en fantastisk mulighed.



Altid mere end 22.000 forskellige varenumrer på lager

Da vi ikke vil ødelægge markedet, forbeholder vi os retten til at "sortere" i henvendelserne


Anonyme henvendelser uden navn og cvr. nummer vil ikke blive besvaret. Skriv meget gerne din eksponeringskanal/webshop

Benyt Amino´s pm for kontakt



Mvh. Jimmy Mortensen

Tilmeldt 26. Dec 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Selvom det er et gammel indlæg, så ville jeg høre om du stadig tilbyder dropshipping af kostumer og udklædning??

Jeg er p.t ejere af webshoppen Amerikanske-Produkter.dk og vil godt udvide med flere webshops, og helst med dropshipping aftaler. og syntes det kunne være interessant at starte en udklædning, kostumer og festartikler shop, og ville godt høre mere om din virksomhed.

Min Mail er Gavegaard@live.dk

Cvr: 29489777

Mvh Morten Damgaard

Allerød

Tilmeldt 10. Nov 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jimmy.

Jeg er meget interesseret i jeres dropshipping mulighed da jeg har allerede en webshop men kunne godt bruge flere varer på shoppen.

Webshop: luxparty.dk
Cvr: 35569200

Mvh
Mazlum Korkmaz
Luxparty
Fra Bucharest
Tilmeldt 10. Nov 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Jimmy,

 

I am organising a thirties themed party and I am looking for some costumes. I managed to find some fatastic vintage jewelry (https://www.analuisa.com/collections/coin-necklace), but didn't find any satisfactory costumes. Can you get in touch with me? 

 

Thanks a lot!

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)