Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af løsning til telefonpasning for virksomheder

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Fra  Blumensaadt Business Office ApS Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville høre om der er nogle der kan anbefale et system til brug ved telefonpasningsservice for mindre virksomheder/klinikker mv. Vi har nogle kunder der gerne vil læggge deres telefon og besked service over til os, men vi er lidt i tvivl om hvilket system vi skal vælge. Vi skal kunne modtage opkald for flere virksomheder, og kunne omstille til både fastnet og mobil. Yderligere skal vi kunne modtage og sende beskeder i systemet - helst som SMS og gerne også MP3 (MP3 ikke et krav). Jeg ønsker ikke at investeret i et stort dyrt omstillingsbord, men håber der findes en god softwareløsning der kan skaleres op/ned efter behov.

På forhånd tak.

Lars

 

 

 

 

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

3cx Telefonsystemet er et komplet Telefonanlæg, men softwarebaseret og installeret på en almindelig Windows maskine. Telefonsystemet er ydermere til at betale, 3CX telefonsystemet købes som licens til et antal samtidige linjer, fx. 4, 8, 16, 32 osv op til 1024 samtidige linjer.. og I kan starte ud med licens til få samtidige linjer, ja I kan faktisk hente en gratisversion af softwaren og afprøve om det ikke opfylder jeres behov:-)

Prøv at tage et kig her: http://jed.dk/3cx/3cx-PBX.htm

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med at I skal kunne modtage og sende beskeder i systemet, kunne du uddybe om det er talebeskeder (så intet problem) Chat beskeder til øvrige på systemet (heller ikke et problem) eller om systemet skal kunen modtage og sende SMS beskeder (Udfordring som kan løses)

Send mig en mail, eller giv mig et kald, hvis du har spørgsmål og / eller vil høre yderligere om systemet.

Mvh. Jesper

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)