Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der har en god ide til adworks annonce

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som har en god ide / annoce tekst der måske sælge godt bruger i dag denne ( er nok ikke den mest iderige)

         Vandskade -Affugter -Fugtteknik

  • Landsdækkende Fugtteknik
  • Dansk Fugtteknik Døgnvagt 7025 5225

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på hvilke søgeord du bruger.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

affugter vandskade fugtteknik

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du burde nok oprette 3 særskilte annoncer til de 3 søgeord.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Separate annoncegrupper, separate landingssider, drop ordet "fugtteknik", drop firmanavnet, drop telefonnummeret.

Slå på døgnvagt og gratis/uforpligtende.

[Keyword] Døgnvagt
Vi kan udbedre alle skader.
Ring gratis og uforpligtende 24/7

Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver at ligge dit forslag ind , til samligning og tester ,TAKKER......

Fra Hørsholm
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 53
Fra  Movement Møbler A/S Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg hører til den gruppe af kunder der HADER, hjemmesider uden priser. Det får mig til at hoppe videre til en hjemmeside der har priser, så man har et udgangspunkt. Det er muligt det er svært i din branche. Priserne varierer vel efter om der er generelle oversvømmelser osv.  

Google adwords anbefaler at man er meget konkret og skriver en pris i annoncen. Det kan jeg kun anbefale at man gør:-)

Og som andre siger. lav flere annoncer der retter sig specefikt på det produkt/service du vil sælge.

Du vil opdage at hvis du laver flere, meget specifikke annoncer, helst med en god pris. Så kan du købe en rigtig god placering meget billigt, på adwords. Du starter med at sætte prisen højt og når så google har fundet ud af at det er en super annonce, der giver masser af hits. Så sænker du prisen, men beholder din topplacering.

Du skal også finde en masse søgeord. Hvis der ikke er den store søgning koster de 0 kr... Men det kan jo være dine kunder søger på noget helt andet end du lige går og tror. Hvad med fugt. fugt i kælderen. De ord er meget billigere at annoncere på end vandskade (vil jeg tro)..

Og så husk at folk staver som en brækket arm.

Du ligger jo pænt på fx. vandskade.. :-)

 

MVH Mikkel Fleron 

 

Fra Nørrebro
Tilmeldt 2. Apr 06
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke meget spræl i din annonce, Tænk på at din målgruppe muligvis er ret desperate så eks.:

"Vandskade - åh nej"
"Ramt af vandskade?"
"Vandskade - hurtig service"
"Vandskade - Ryk nu!

kan måske hjælpe på CTR.

Overvej at opdele din kampagne i mindre geografiske områder. "Vandskade i Århus?"


 

Selected Media - Online Marketing bureau 

Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for dit råd  , jeg vil prøve med flere søgeord

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

"Du vil opdage at hvis du laver flere, meget specifikke annoncer, helst med en god pris. Så kan du købe en rigtig god placering meget billigt, på adwords. Du starter med at sætte prisen højt og når så google har fundet ud af at det er en super annonce, der giver masser af hits. Så sænker du prisen, men beholder din topplacering."

Man behøves ikke sætte prisen højt, bare rigtigt:). Max CPC er kun 50 % af beregningen af annoncepositionen, så hvis man har et højt kvalitetsresultat kan man sænke max CPC og stadig opnå samme annonceposition.

Hvis man bruger trafikvurderingsværktøjet i Adwords kan man sætte en max CPC og aflæse den annonceposition som man får og sætte den efter dette, istedet for at sjusse sig frem:)

Kvalitetsresultatet bruges også til at beregne den aktuelle CPC, så jo bedre kvalitetsresultat - des lavere aktuel CPC.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)