Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokale til iværksætter uden indkomst endnu

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne igang som iværksætter, men mangler et lokale/værksted til at skabe mit produkt. Jeg kan ikke få en indkomst uden og har derfor meget begrænsede midler mht månedlig leje. Nogen der måske kender en løsning på problemet? Jeg tænker at en mulighed er at få opbakning fra en fond el. lign. Nogen der kender ogen med den slags tilbud i København? Mange mange tak for hjælpen!!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at beskriv lidt mere præcist hvad du har af "krav" til lokalet. Så kan du måske være heldig du kan låne lidt plads et sted.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at Geekhouse i Ballerup er gratis. Ved dog ikke om det kun gælder "skrivebords" iværksættere, eller om der er plads til værksteder, lager osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du fortælle lidt mere om dig selv og hvad du skal producere?

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sq et godt tilbud til dem som mangler et lokale/kontor.. Er der nogen herinde som benytter sig af det? Og hvor mange er der cirka om dagen?

Det er jo det fysiske version af Amino?

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte,

Geekhouse i Ballerup er gratis. Se evt her...

Jeg skal dog ikke vide mig sikker på, om de har værksted til rådighed.

Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det mest essentielle er at det skal være et sted hvor lyd ikke vil genere nogen da jeg jeg skal arbejde med en stenslibningsmaskine. Derudover skal der simpelthen bare være plads til mig og et bord :)

Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal producerer smykker af sten (ikke ædelsten). Jeg er dog i en meget tidlig fase af mit projekt. Hele mit koncept baseres på nordisk design og nordiske råmaterialer. Jeg har simpelthen bare brug for et sted jeg kan være med en stensliber og et skrivebord :)

Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Geekhouse lyder jo helt fantastisk - om jeg kan bruge det eller ej. Tak allesammen for gode (og hurtige!) svar :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)