Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan quicklån give mersalg ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har i det sidste stykke tid undersøgt, hvilken udbyder af lån, vi ville tilbyde vores kunder.

Jeg har lige afsluttet et møde med Ikano Bank, der klart var de mest attraktive på markedet, hvad angår gebyrer, lånetyper og kurser.

Jeg er helt sikker på, at konverteringsraten kan øges væsentligt ved at kunne tilbyde et lån til sine kunder - det kan ikke skade :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 101
Fra  Dupp Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar. Det lyder som om folk er positive omkring Quick lån på hjemmesiden, og jeg vil bestemt undersøge marked og se hvad de forskellige udbyder kan tilbyde mig. Klarna lyder virkelig som en interessant mulighed, da jeg er sikker på min arbejdsgiver ikke selv ønsker at vente med at få betaling før markisen er sat op, da han virkelig mange gange har måtte rive markisen ned igen pga. dårlig betalere.

Hvis folk stadig følger med på tråden har jeg lige et ekstra spørgsmål/idé jeg selv synes er rigtig god. Planen er jo som sagt at starte online shop med markiser hvor der er mulighed for at få finansieret markisen igennem et quick lån, men en anden mulighed er jo leasing ? ALt hvad der koster over 2000 ,- kan jo leases nu om dags, så hvorfor skulle en markise ikke også dette ? Har tænkt mig at udarbejde nogle prisliste med leasing hvor man kan lease en markise for omkring 1000 ,- om måneden og efter et år måske to kan man købe den "fri". Hvad synes i til denne idé, den er selvfølgelig mest rettet imod til b2b marked, men hvis i/ jeres virksomhed skulle købe markise ville i så kunne finde på at lease den?

På forhånd tak

Nikolaj D. 

Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Afdragsordningen lyder som en god idé. Prøv at få sat det til værks.. Mht. leasing så tror jeg da en del virksomhedsejere ville finde det interessant. Specielt nystartede.

Skriver bl.a. på rejseblog om rejser, sabbatår og om at studere og arbejde i udlandet m.m.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)