Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål angående simlocked iPhone

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu blev den anden tråd slettet, og jeg fik desværre ingen mails, så jeg ved ik, om mit spørgsmål blev besvaret.

I Tyskland binder de fleste teleselskaber en 24 mdr. Det er sindsyg længe, men sådan er reglerne og markedet (det er det samme i de fleste andre EU lande). Men i DK er man kun bundet i 6 mdr, og priserne er ofte lavere, end de er i f.eks Tyskland.

Da jeg overvejer at købe en iPhone 4S, alternativt den nye Samsung, så ville jeg høre, om det har nogen indflydelse på reklamationsret/garanti, hvis man får en mobil låst op før tid? Jeg har søgt og søgt, men der kommer godt nok mange modsigende svar på Google, så jeg håber en af de mange mobil affiliates evt kender svaret Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion-Seller

I Danmark er de fleste telefoner ikke låst mere.

Da vi tidligere solgte telefoner og en telefon blev sendt til aut. værksted og fik nyt software så ville den blive låst igen. Men hvis man havde koden fra første gang så kunne den låses op igen. Dette kræver at det var en org. kode fra teleselskabet.

Nu er jeg ikke sikker med iPhone om de stadig er låst men hvis du køber en Samsung så skulle den gerne ikke være låst.

Jeg har aldrig haft en sag med at den var åben så den ikke kunne blive rep.

Værkstederne får ikke penge for dette. Når den kommer ind skal de sw opdaterer den og sendes retur hvis evt højtaler stadig ikke virkser når den kommer til butikken eller kunden.

Håber det svarer dit spørgsmål.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:

I Danmark er de fleste telefoner ikke låst mere.

Da vi tidligere solgte telefoner og en telefon blev sendt til aut. værksted og fik nyt software så ville den blive låst igen. Men hvis man havde koden fra første gang så kunne den låses op igen. Dette kræver at det var en org. kode fra teleselskabet.

Nu er jeg ikke sikker med iPhone om de stadig er låst men hvis du køber en Samsung så skulle den gerne ikke være låst.

Jeg har aldrig haft en sag med at den var åben så den ikke kunne blive rep.

Værkstederne får ikke penge for dette. Når den kommer ind skal de sw opdaterer den og sendes retur hvis evt højtaler stadig ikke virkser når den kommer til butikken eller kunden.

Dvs at jeg kan sagtens bruge mit tyske simkort i en mobil købt i DK? Den er købt med abonnement, men det skal jeg nok få afsat til anden side...

Sagen er den, at min gode venner i DK har fået tilbudt at købe en tlf med rabat af hans telefonselskab. Men da han lige har købt ny, så spurgte han, om jeg ville benytte mig af tilbuddet, da han ved, at de tyske forhold er fucked up (ups har vist klaget en gang eller to).
Men jeg gider bare ik købe en telefon, hvis den først kan benyttes om 6 mdr. Det virker rimlig tosset. 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Phonegeek.dk Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan fortælle at ingen af de iPhones jeg har haft har været simlåst, tror ikke der er nogen fimaer der gør det mere. Der er alt for meget ballade med at folk skal have koden efter de 6 måneder.. Og teleselskaberne får jo deres penge ligegyldig hvilken telefon der benytter det nye abonnement.. Så du kan roligt købe den telefon af din kammerat..

Phonegeek.dk alt i covers og Reservedele til iPhone.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:

Kan fortælle at ingen af de iPhones jeg har haft har været simlåst, tror ikke der er nogen fimaer der gør det mere. Der er alt for meget ballade med at folk skal have koden efter de 6 måneder.. Og teleselskaberne får jo deres penge ligegyldig hvilken telefon der benytter det nye abonnement.. Så du kan roligt købe den telefon af din kammerat..

Okay super fedt. Det er så kun hernede, at de stadigvæk er totalt gammeldags! 

Jeg takker for svarene Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fashion.

Der var mit indlæg der blev slettet,

Men ja du kan sagtens købe en telefon i Danmark og bruge den i Tyskland.

Nu om dage er det KUN iPhone der er låste, den nye Galaxy s3 er IKKE låst..

Hvilken mobilselskab bruger din ven??

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan så fortælle at ALLE selskaber undtagen TDC låser deres iPhone. Nu er det godt nok ikke selskaberne men Apple der låser dem.

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ik lige, hvilket selskab han benytter, men jeg mener det er Telmore eller TDC... Men er ik sikker...

Dvs alle andre mobiler end iPhones er åbne, når de købes? Interessant...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

For at være sikker kan du altid få din ven til at spørge om denne telefon han nu vil købe er låst eller ikke.

Hvis det er kun TDC som ikke låser så gælder det også for deres datter selskaber. Du bliver købt samlet ind.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:

Hvis det er kun TDC som ikke låser så gælder det også for deres datter selskaber. Du bliver købt samlet ind.



Sonofon, 3, Callme og Telia låser deres iPhone´s

Men TDC, Telmore og Onfone låser IKKE deres iPhone´s  

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)