Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

din danske vejviser og andre tilbud

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Svarer det sig at bruge tid på at udfylde og holde disse optegnelser opdateret. Det er dem som kan dumpe ind i ens mailboks.

Jeg har netop modtaget tilbud om registrering via en mail fra en Peter Holberg. Når man klikker sig ind, er der et kongekrone-logo med en noget utydelig tekst: "din danske vejviser". Googler man, viser det sig at der er mange forskellige domæner der tilbyder registreringen. Siden fortæller at det er en verdensomspændende organisation med gratis optegnelser for firmaer.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra Hadsten
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 157
Fra  Bahnhof Grafisk Design Bureau Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også modtaget en mail fra ham, som røg direkte i mit Google spam-filter. Det er selvfølgelig også ulovlig med denne henvendelse, da det strider i mod markedsføringsloven, så der er flere indikationer om, at man ikke burde gøre det Smile

Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen

LabelLand.dk

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for inputtet her. Har man en Amino side/profil, så er det vist også meget bedre. At skulle holde styr på flere optegnelser, og få dem rettet, kan godt gå hen at blive en stor administration... Prøvede dog at google nogle af de firmaer, der er optegnede, og de blev skam fundet i Google, men ikke så højt.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)