Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

køb af domæne

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa jeg har være på udkig efter et domæne og ved af det er købt af en nordmand som har Parkerdomæne  hos http://www.sedo.com

er der ikke noget man kan gøre

syntes det er plat jeg kan ikke købe www.min-side.no med minder jeg er norsk stastborger men de kan godt købes www-min-sidne.dk 

hilsen allan

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil ekstremt gerne hjælpe dig, men vil du ikke lige læse igennem, hvad du har skrevet?

Kan ikke helt forstå det, tror det er gået for stærkt.

Bedste Hilsner 

Asger

Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

har prøve o grette det så det måske er mere forståligt 

Fra København Ø
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at kontake ham?

Bestil en knallertforsikring til din nye knallert.

Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

har prøve han sage han ville vende til bare hver gang jeg prøver og kontakte ham vænder han aldrig til bage 

Fra København Ø
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo prøve at ringe til ham. Du kan finde hans nummer inde på DK Hostmasters hjemmeside, hvis du laver en søgning på det aktuelle domæne.

Ellers er en domæneklage jo også en mulighed, hvis du mener, at du har ret til domænet?

Bestil en knallertforsikring til din nye knallert.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan bevise at du har mere brug for domænet end han har, så kan du faktisk få det overdraget til dig. Men det kræver så at du gør som Kenneth siger, går til domæneklagenævnet. (Det er bare ikke gratis at få en sag ud af det)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa kenet jeg ved ikek om jeg har ret til det jeg driver ikke en virkomhed men en  frivilig side om info om skisthos og har www.skiathos-info.dk men vil gerne have www.skiathos.dk  men jeg er jo en privat pason og ikke mange pnege og lege med har ringet til ham og han vil vende til bae når han hade tænk over det men det er prøve mange gnage og hvorgang kan han ikke huske han skulle ringe tilbage 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det domæne kan du godt få rystet fra ham via en domæneklagesag, som (så vidt jeg husker) koster 500 kroner. Registranten har en stribe andre domæner parkeret, og det bør du oplyse om i klagen. Det bedste du kan gøre er at indsamle beviser for dette, via skærmdumps.

Personligt ville jeg fortælle ham dette, og så tilbyde ham 500 solide danske kroner, hvis han er med på at overdrage domænet udenom en klage. 

Fra København Ø
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, jeg kan i hvert fald sige, at du ikke er den eneste, der har siddet i den situation :) Prøv at være vedholdende og kontakt ham er par gange. Eller kan du undersøge lign. domæneklagesager og se, om du har et grundlag for en retsag. 

Bestil en knallertforsikring til din nye knallert.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)