Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

YouTube Partner-program - Er det kommet til DK?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er Smile

Nogen, der ved om man i DK kan blive YouTube partner? Har vi nogen herinde, der er det og kan anbefale det?

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sydfilm

Ja der har været nogle men jeg har ikke hørt om nogle som har sagt at det har været en god forretning.

Kun at de ikke har fået noget særligt ud af det.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du ikke i danmark endnu. "Currently, the YouTube Partner Program is only available to creators in Argentina, Australia, Belgium, Brazil, Canada, Colombia, the Czech Republic, France, Germany, India, Ireland, Israel, Italy, Japan, Kenya, Mexico, the Netherlands, New Zealand, the Philippines, Poland, Russia, Singapore, South Africa, South Korea, Spain, Sweden, the United Kingdom, and the United States."

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:
Kun at de ikke har fået noget særligt ud af det.

Nu kræver det jo også en djævelsk masse views før at pengene bliver gode med det partner program.

Jeg tror helt bestemt at det er en 'god forretning', hvis "bare" man kan få en eller flere af sine indlæg til at blive viral. Men det er ikke altid helt så nemt Confused 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Puppet:
Du kan ikke blive decideret Youtube parnter, men du kan blive TGN partner

Tak for dit indlæg Smile det ser meget spændende ud.. Kender du nogle med erfaring fra det program?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer andre også Smile

Hvilke type video'er synes I, kunne være spændende at se online? Vi har adgang til en masse forskellige skuespillere, dansere, modeller osv osv.

Vi har planer om, at lave en masse småklip og smide dem op på YouTube. Nogen forslag?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Syddansk Filmværksted:

Tak til jer andre også Smile

Hvilke type video'er synes I, kunne være spændende at se online? Vi har adgang til en masse forskellige skuespillere, dansere, modeller osv osv.

Vi har planer om, at lave en masse småklip og smide dem op på YouTube. Nogen forslag?

Satire er altid sjovt. Og jeg tror sagtens I kan få noget omtale ved at bruge politikerne som målskiver :P

Har selv en mindre plan om at gøre det, men det er et godt stykke ude i fremtiden. 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Syddansk Filmværksted. 

Ja, man kan godt blive Youtube partner i Danmark, dog skal man blive det ved TNG. De stiller selvfølgelig nogle krav til dig, som Youtuber. 

- Min 1000 Subscribers

- 1000 Views om dagen

- Jeg kender en del danske Youtubere som er blevet partnere, her er nogle links til der kanaler: 1. http://www.youtube.com/user/RobinKaja?ob=0 2. http://www.youtube.com/user/Stupidaagaards?ob=0 3. http://www.youtube.com/user/BrianFromDenmark

Det er bare nogle af de mange danske Youtubere som er derude! 

Håber du kunne bruge det :)

Best regards / Bedste hilsner 

Frederik - Stokholm Jewelry 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)