Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sommerjob!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Mit navn er Kasper, er 15 år og bor på Fyn, nærmere bestemt Middelfart.

Jeg skal ikke rigtig noget i min sommerferie, og vil af den grund gerne have mig et sommerjob. I forvejen arbejder jeg for en webshop hvor jeg sidder i kundeservice-afdelingen og opretter produkter mm.

Er åbent overfor alt.

- Kasper 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Fra Hellerup
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 36
Fra  baboony.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

kasp992a:

Hej Aminoer.

Mit navn er Kasper, er 15 år og bor på Fyn, nærmere bestemt Middelfart.

Jeg skal ikke rigtig noget i min sommerferie, og vil af den grund gerne have mig et sommerjob. I forvejen arbejder jeg for en webshop hvor jeg sidder i kundeservice-afdelingen og opretter produkter mm.

Er åbent overfor alt.

- Kasper 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Hej Kasper,

Du kan evt. skrive lidt mere om dig selv ? Hvad du er god til ? Hvad du godt kunne tænke dig at arbejde med? Og lign. 

Hilsen

Edin

Billige E-cigaretter, e væsker samt tilbehør til e cigaretter. Klik ind på www.ebakko.dk   Big Smile 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Edin.

Det vil jeg så prøve på:)

Til dagligt dyrker jeg masser af sport, spiller musik, laver webdesign og arbejder for en webshop 2 gange om ugen. I webshoppen sidder jeg i kundeservice-afdelingen og opretter produkter mm.

Jeg er en engageret dreng som gør det jeg får besked på. Jeg er åben og ærlig.

I min fremtid drømmer jeg selv om at starte min egen virksomhed op, som forhåbentlig bliver succesfuld:D.

Indtil da vil jeg prøve så godt jeg kan at samle en masse erfaring i kufferten, så jeg er klar til at starte selvstændig virksomhed.

Jeg er helst til job som kan gøres ved computeren.

- Kasper

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Se det var lidt nemmere nu at danne sig et indblik i hvem du er :)

Hvad siger du til at skrive mindre artikler, oprette varer, ligge billeder ind og skrive varer tekster?

Her om 1 måneds tid har jeg en ny webshop der skal have lagt et par tusinde varernummer ind så der kunne jeg helt sikkert godt bruge noget hjælp til dette :)

(Lige en side bemærkning) Hvis din interesse som 90% af andre unge på din alder også handler sig omkring at spille Minecraft så søger jeg faktisk en skribent der frivilligt vil hjælpe http://minecraft-guiden.dk til at blive Danmarks største hjemmeside med guides, tips og tricks og meget andet til Minecraft? 

:) Men lad mig endelig høre fra dig ang mine 2 tilbud. 

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Jeg sender dig en PM om 2 min:)

Faktisk så spiller jeg Minecraft!:D Jeg vil tænke det tilbud:)

- Kasper

Fra Hellerup
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 36
Fra  baboony.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen,

Perfekt med en lille beskrivelse af dig selv. Hvis jeg falder over nogle opgaver som kunne passe til dig smider jeg lige en PB.

Hilsen


Edin

Billige E-cigaretter, e væsker samt tilbehør til e cigaretter. Klik ind på www.ebakko.dk   Big Smile 

Fra København Ø
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kasper. 

Du har nogle referencer til det webdesign, som du har lavet?

Bestil en knallertforsikring til din nye knallert.

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jesper Krogfeldt.

Jeg ønsker trådstarter god vind og håber han får et godt sommerjob. Jeg vil lige slå et slag for min nevø, der laver videoer med minecraft. Uden at jeg ved ret meget om det i øvrigt så har han noget der ligner 60 episoder af forskellige videoer med tutorials - lige til at linke til. De er hver omkring 20 minutter lange. Er det noget du er interesseret i?

Mvh Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Edin

Det gør du bare ;)

- Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth.

Send mig en mail på kasper@ehandballmanager.com 

så sender jeg referencer

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)