Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Twitters fordele?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 84
Fra  kbh-kollegier.dk Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Min hjemmeside (KBH-kollegier.dk) henvender sig til unge mennesker for hvem sociale medier bruges hyppigt. Derfor har jeg bl.a. lavet en fanside på facebook, hvor brugerne kan følge med i nyheder, interagere osv.. Jeg overvejer også at oprette en Twitter-profil, men jeg har svært ved at se hvilke fordele en sådan profil giver mig, som facebook ikke allerede opfylder?

Er der nogen som kan svare mig på, hvorvidt det er en god ide at oprette en Twitter-profil?

Stifter Londonstudenthome.com og Berthu & Co

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

I Danmark er det stadig facebook der er mest udbredt, men på twitter vil du også finde særlige målgrupper, som ikke nødvendigvis er på facebook.
Det i sig selv er en værdi for at skulle være på twitter.

Jeg selv er en facebook-mand, men jeg har alligevel oprettet twitter til mine projekter. Hver gang har jeg linket twitter-profilen med en facebook-side - for på den måde at kunne se hvad der skete.

Man kan sige at det er en passiv test af twitter, da du ikke skal gøre noget efterfølgende.

Jeg har oplevet flere brugere der interagerer med projektet på twitter - på en mere aktiv måde. Men det er få personer vi snakker om.

Lige meget hvad, så er det nok ikke en hverken/eller - men mere både/og.

Held og lykke med det :)

Fra København
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 84
Fra  kbh-kollegier.dk Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info. Jeg overvejer stadig hvorvidt jeg skal oprette en twitterprofil eller ej..

Stifter Londonstudenthome.com og Berthu & Co

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)