Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SU og CVR nummer, hvordan beskattes det?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder til at du stadig mangler svar på utrolig mange spørgsmål.

Hvis jeg var dig, ville jeg tage ind på dit lokale skattecenter. Her kan du gratis hente en "iværksætter-mappe" med mange nyttige informationer. Tror det vil kunne besvare 95% af alle dine spørgsmål.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker mange gange for din hjælp, men jeg kan ikke bruge jeg mangler basis viden til noget og jeg ikke er velkommen herinde p.g.a det, altså det er jo ikke for sjov jeg har oprettet en profil herinde for at søge informationer og godkendelse i de informationer jeg har suget til mig.

 

Sletter indlægget og min profil, det var ikke formålet med at oprette mig herinde, at jeg skulle gøres opmærksom på hvor lidt jeg ved om regnskaber og hvor meget jeg mangler endnu

Jeg lavede en profil herinde for at finde nogle folk som venligt kunne besvare mine spørgsmål, og evt. kunne vise mig tricks og tips til at gøre regnskabet nemmere for mig selv, udover det jeg selv kan læse mig til.

Troede det var et sted for iværksættere og ikke for revisorer og skatteministerer :)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg mangler en masse svar, også derfor jeg skal snakke med su og skat, tak for hjælpen vil hente en på tirsdag

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg kunne fjerne stedet hvor man slettede indlægget, i må lige bære over med den står der indtil videre, har fået en admin til at slette profilen, vi skrives forhåbenligt når siden åbner og har kørt nogle måneder

Fra Odense
Tilmeldt 9. Jun 12
Indlæg ialt: 33
Fra  Bla(c)k Graphics Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Rimmer:
Hvis jeg var dig, ville jeg tage ind på dit lokale skattecenter. Her kan du gratis hente en "iværksætter-mappe" med mange nyttige informationer. Tror det vil kunne besvare 95% af alle dine spørgsmål.

Det råd tror jeg lige jeg vil gøre brug af Yes !

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)