Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af hjemmeside.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

siden går over på 2 sider klikker www en side og uden samme side derved har du 2 ens sider det skaber en del duplikat på siden , peg uden www over på www vis det er det folk meste skriver links mod dig eller vælge uden www og peg www over på uden www .

uden www ser den side ser lidt anderledes ud men er fuldt ud samme tekst ,

alle undersider jeg klikket på gik på fejl sider , så der er også en del at lave på siden der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Konceptet er taget fra http://www.streetcoffee.dk/ og de har haft stor succes i Århus, det er blot en lille tuktuk der kører rundt i byen og hvor der så bliver solgt friskbrygget kaffe ud af det lille lad.

Der er en del "fejl" på din side, fx at der er forskellige fonts på de forskellige sider. Hold farven på kalenderen grøn som resten af siden og fortæl hvad den skal bruges til?

Menukortet skal ligeledes ligne resten af siden, og som du selv er inde på mangler der billeder, specielt af knallerten der kører rundt og sælger Kaffen.

Jeg tænkte også priserne er ret lave men jeg sætter dem op overfor Århus priser og her koster en kop sort Kaffe let 25 kr. og en latte sniger sig gerne op på 35-40 kr, men som sagt kommer det nok lidt an på hvor du skal sælge din kaffe henne.

Jeg synes også at du skal give mere info om hvad det er for en kaffe, dens historie osv...

Håber du kan bruge mine kommentarer og held og lykke med det :)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes designet er for småt (sidder på en 15.6" bærbar). Dit valg af skrifttype (i menuen og overskrifter) er ikke særlig godt, synes jeg.
Men konceptet er fedt, det må jeg give dig! :-)

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du behøver nærmest ikke mere forklaring hvis du har et billede af "knallerten" på forsiden, den fortæller hele konceptet, sammen med den tekst der allerede er der..

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)