Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis os dit iværksætter-kontor/skrivebord

Side 23 ud af 24 (239 indlæg)
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Da jeg er flyttet i nye lokaler, tænkte jeg, at jeg lige ville opdaterer tråden med et nyt billede ;-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Så er vi ved at være faldet til i vores nye kontorer i Århus, så jeg tænkte at jeg ville tilføje lidt billeder herfra også, bare til inspiration for andre :)

Billederne er lidt dårlige fordi de er taget med min iPhone og det er mørkt udenfor, men først et billede af kontoret lige når man er kommet ind, der er ikke så højt til loftet fordi det er en kælder (den hårde iværksætter stil, med en garage, tør jeg dog ikke udsætte mit udstyr for):

Her er et billede fra den modsatte side af rummet, "chefens" plads :-) Selvfølgelig med en fladskærm på væggen der viser status på vores servere, antal indkomne ordrer, antal email i supportkøen osv:

Ja det er så min plads, vi har gjort meget af at pynte lidt op så der er klistret til med nørd-humor på væggene :-) Min maskine er en sød lille Mac Pro med 2x24" Samsung skærme og et sæt Prodipe aktive studie højtalere :-D - Vi er meget stolte over at vi trods alt ikke har mere ledningsrod på gulvet end dét dér ;-D

Ude i baglokalet har vi sat et par Intel Core Duo business workstations op til at lave forskellige test simuleringer på, som oftest tænder vi dem bare og fjernstyrer dem inde fra kontormaskinerne. Derudover kan man øjne lidt af mit bodyhacking projekt i hjørnet af billedet, der står min Withings vægt nemlig som jeg løbende vejer mig på og får uploadet resultater til internettet :-)

og til allersidst har vi køkkenet med kaffemaskinen, mikroovn, kogeplade og køleskabet :-D

Og så slutter vi lige af med motivationen over håndvasken:

Kort fortalt, de problemer du ikke kan afhjælpe er ikke problemer men distraktioner og dem bør du ikke fokusere på ... fokuser istedet på de problemer du kán gøre noget ved :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

her kommer min lille plads på godset

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Siden jeg smed de sidste par billeder ind, har jeg nu fået min egen plads, og den ligger lige overfor Martin Thorborg, så jeg bedre kan høre ham, for han er jo beskeden, og snakker meget lavt ;)



Og her kan man følge med i statistikker, Amino TV udsendelser, m.m.



Mvh. Rune Gjersvik.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 33
Fra  BEEWEB Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Også lige et enkelt billede fra BEEWEB kontoret i vores københavnske afdeling :)
Min kære kollega prøver at se arbejdsom ud ;)

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

^^ Nice baggrund :-)

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Synes lige jeg vise hvordan der ser ud hos Lomax.

I disse dage holder Lomax 50 års fødselsdag, og dette er taget fra marketing afdelingen hvor jeg sommetider sider som ekstern konsulent. Hver afdeling konkurrerer i denne uge om hvem der kan pynte bedst op :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bachmann:

Synes lige jeg vise hvordan der ser ud hos Lomax.

I disse dage holder Lomax 50 års fødselsdag, og dette er taget fra marketing afdelingen hvor jeg sommetider sider som ekstern konsulent. Hver afdeling konkurrerer i denne uge om hvem der kan pynte bedst op :)

Det er svært at komme ind af døren for bare pynt, men sjovt er det.. :)

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg er ved at indrette og flytte ind i mit nye kontor og kom straks til at tænke på denne tråd, da jeg som det første fik sat mit skrivebord op! 

Siden jeg flyttede til Grækenland, har jeg arbejdet på hjemmekontor og været glad for det, men nu er det tid til at flytte ud. 

..og det endte så med at jeg lejede en 2½-værelses lejlighed i samme bygning, som vi bor i allerede! :-)

I det ene kontor (billedet) skal jeg arbejde, og i det andet bliver det en gæstearbejdsplads samt et studie til optagelse af speed drawing tegnefilm i forbindelse med content marketing / indholdsmarkedsføring. 

Hvordan ser dit kontor ud i dag?

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Saugstrup:
..og det endte så med at jeg lejede en 2½-værelses lejlighed i samme bygning, som vi bor i allerede! :-)

Med den udsigt, længes man jo heller ikke efter noget andet! Cool

Jeg arbejder stadig hjemme fra stuen. Og dog - siden sidst er jeg begyndt at holde meditationsworkshops, så her i weekenden, så mit "skrivebord" sådan her ud:

Desværre opdager jeg lige at jeg havde glemt at backe de andre billeder jeg tog, op før jeg resatte min telefon forleden - æv. Ellers havde jeg vist et billede af hele lokalet med 7 luftmadrasser og hovedtelefoner. Ikke noget med yogamåtter og lotusstilling her. Stick out tongue

~
Anja

P.S. Jeg er stadig ærgerlig over at tråden "Vis os din lokumslitteratur" ikke blev et lige så stort hit som denne her.  Devil

Side 23 ud af 24 (239 indlæg)