Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Normal lønslave + start af sideløbende firma ved siden af job og fare for dagpenge.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja nemlig - det er også det indtryk jeg har af vores lille andedam. Hvad er der af faste udgifter ved at drive sådan et lille enkeltmands konsulent firma, for jeg er jo ikke garanteret nogen omsætning. Jeg skal bare vide hvad jeg minimum skal tjene for at det kan løbe rundt.

Fra Holbæk
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis det er også min oplevelse af vores lille andedam.  Men er der nogen der kan sige mig hvad jeg som minimum skal budgettere med for at min virksomhed kan starte op og køre. Hvad er der af obligatoriske udgifter, ting som jeg ikke kan slippe uden om. Det offentlige må kræve et eller andet i kroner og øre for at man bare HAR en virksomhed. Jeg nægter at tro at det er gratis at have en CVR nummer der ikke nødvendigvis bruges ret meget.......

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er gratis at have et CVR nummer hvis ikke du medregner de "omkostninger" der kan være i en ledighedssituation.

Reglerne er ret simple - hvis du taber penge er det en hobby og hvis du tjener penge er det et erhverv (Dette Skattemæssigt). Det kan også betragtes som erhverv af din akasse men som hobby af skat.

Fra Holbæk
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ikke synderlig fedt det du fortæller der :( Ja jeg ser det også som om at systemet ikke ønsker selvstændige i dette land...

Er der nogen der kan fortælle mig hvilke udgifter jeg ikke kan undgå og hvad det sådan ca. minimum koster at have en virksomhed om året. Der må være nogle ting man ikke kan undslippe sig, penge som staten skal have bare fordi man har en mindre virksomhed???

Fra Solrød
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarke
Jeg har lige startet et enkeltmandsfirma som levere bogføringsydelser!
Tror mig staten skal ikke have noget med mindre du får overskud :-) kan ikke komme på nogen omkostninger der er forbundet med opstart af firma sit eget firma som man er tvunget til! Måske har du behov for en erhvervsforsiking, men det er jo dit valg! Tjekkede op på dagpenge reglerne igen i dag og den er god nok! Hvis det er en bibeskæftigelse er nan berettiget! Hvis man så fx arbejder 10 timer om ugen For sig selv og får løn for dette så
Skal det selvfølgelig modregnes i dagpengene! ( kilde ledernes hjemmeside)

Go for it

Nina

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

mange af disse  hobbys er skræddersyet til at du skal tro at der ligger en gevinst og venter  Min hobby butik er en kompentation gearing manual til hvordan du starter din egen bank som  du kan læse gratis.en hobby butik  kræver et vist ansvar ellers er det en reklamesølje uden indtægt håber  du finder det du søger

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)