Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årsrapport skabelon for lille ApS

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg bruger Billys Billing og skal nu have lavet min årsrapport. 

Ligger i inde med, eller ved hvor man kan finde en skabelon til dette formål?

Tak for hjælpen.

Jens

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

F r i i s:

Hej med jer.

Jeg bruger Billys Billing og skal nu have lavet min årsrapport. 

Ligger i inde med, eller ved hvor man kan finde en skabelon til dette formål?

Tak for hjælpen.

Jens

Hej Jens

Nu er det fra den 31. januar 2012 blevet et krav, at klasse-B selskaber skal indberette årsregnskabet digitalt på www.virk.dk, så kan du måske anvende denne direkte med udgangspunkt i din råbalance.

Hvis du gerne vil have en skabelon, så kan disse findes eks. hos www.bdo.dk, www.deloitte.dk m.fl., dog kun i pdf-versioner. Du kan dog kopiere skabelonen fra BDO og indsætte denne i eks. et word-dokument.

Tonny

Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

F r i i s:

Tak for det Tonny

Især eksempel-regnskabet fra BDO er go: http://www.bdo.dk/Publikationer/pages/details.aspx?pid=918 

Deloitte's eksempel er for klasse D virksomheder på over 100 sider, mens BDO's henvender sig til klasse B.

Jens

OK, der er flere af de store revisionsfirmaer, der har skabeloner til download, men du får ofte ikke mulighed for at kopiere skabelonen over i eks. word eller lignende.

HUSK! Når du udarbejder et årsregnskab til Erhvervsstyrelsen, så skal disse elementer fremgår for et selskab årsregnskab uden revision:

I skabelonen fra BDO kan du se hvilke dele af enkelte områder, der altid skal fremgå af årsregnskabet, eks. under "Anvendt regsnkabspraksis" skal der fremgå et indtægtskriterie ligesom der er krav til, hvordan selskabets egenkapital anføres enten i balancen eller i en særskilt note.

Som jeg nævnede tidligere er det pr. 31. januar 2012 blevet et krav, at årsregnskaber for klasse-B selskaber skal indberettes digitalt hos www.virk.dk og herfter "Regnskab 2.0".

God arbejdslyst.

Tonny

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

HUSK! Når du udarbejder et årsregnskab til Erhvervsstyrelsen, så skal disse elementer fremgår for et selskab årsregnskab uden revision:

  • Forside
  • Ledelsespåtegning
  • Anvendt regnskabspraksis
  • Resultatopgørelse
  • Balance
  • Noter

I skabelonen fra BDO kan du se hvilke dele af enkelte områder, der altid skal fremgå af årsregnskabet, eks. under "Anvendt regsnkabspraksis" skal der fremgå et indtægtskriterie ligesom der er krav til, hvordan selskabets egenkapital anføres enten i balancen eller i en særskilt note.

Som jeg nævnede tidligere er det pr. 31. januar 2012 blevet et krav, at årsregnskaber for klasse-B selskaber skal indberettes digitalt hos www.virk.dk og herfter "Regnskab 2.0".

God arbejdslyst.

Tonny

Husk at når ledelsesberetningen fravælges, er der fortsat oplysningskrav for virksomhedens hovedaktivitet, hvilket skal oplyses i en note.

Statsautoriseret revisor - København

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)