Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Café til fredagsbar o.a. søges af stort netværk!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 29
Fra  LejEnBehandler.dk Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Vi et er singlenetværk ("NFS - Netværk For Singler" - http://NFS-Online.dk) som hver måned mødes til fredagsbar, og vi kommer i snit 40-60 mennesker i alderen 30-50 år. Netværket tæller nu over 1.500 medlemmer, og vokser hastigt, så den café hvor vi var før, er blevet for lille.

Udover fredagsbarer, skal vi også afholde vinsmagninger og speeddating arrangementer, så vi leder efter en samarbejdsvillig café som er fleksibel og som forstår vores behov!

Til gengæld kan forventes et ret godt salg af både øl, vand, vin, spiritus/drinks og kaffe!

Skriv til: Lars@NFS-Online.dk hvis du kender et sted du mener vil være velegnet.

Mvh, på forhånd tak og god pinse.

Lars Hendriksen

"NFS - Netværk For Singler"

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror jeg kender en velegnet Café i Aarhus.

Hvis det har interesse, tager jeg gerne en snak med ejeren.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i landet skal det være?? 

Vh Jimmi

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 29
Fra  LejEnBehandler.dk Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GrN.

NFS har netop idag lanceret sit nye site i Århus: http://aarhus.nfs-online.dk så det har da bestemt interesse. Bed caféen kontakte mig på:

Lars@NFS-Online.dk eller tlf: 2216 0483

Vi er ved at teste sitet og bygge det sidste op, og der skal jo lige komme nogle brugere på, så caféen vil være relevant fra start/midt august.

Mvh

Lars

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 29
Fra  LejEnBehandler.dk Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi.

NFS er nu i København og Århus, men det vil være relevant i både København, Århus, Odense og Ålborg, da vi er igang med at åbne sites i alle 4 byer.

Mvh

Lars 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)