Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvælges af ting til salg på webshop og start af webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. Jeg er en 15 årige drenge der i et par år har gået med drømmen om at eje sin egen Webshop jeg har nu valgt at knokle som en hest i hele min sommerferie for at få et start kapital til vinteren. Dog mangler jeg lidt hjælp med nogen regler osv.

Jeg ville høre vedr. regler med import fra wholeseller sites fra Kina af hvordan du skal betale import afgift, moms osv af det? Jeg regner med at blive CVR registretet.

Jeg mangler også lidt hjælp til valg af produkt. Da jeg har 3 ting i tankerne nu.

Valg 1.

En webshop der skulle sælge solbriller. Det har jeg dog tænkt lidt på at det ville være en lidt dårlig ide da i vinter halvåret ville der være meget lidt salg, med mindre man f.eks solgte nogen til ski osv.

Valg 2. 


En shop der skulle sælge, tomme CD'er og DVD'er.

Valg 3. 

En brugtøjs hjemme side hvor jeg næsten dagligt ville tage i den lokale genbrug og en masse af de buttiker rundt omkring mig og evt. sætte sedler om med indlevering / jeg køber det af private) Også sælger det der er i god stand og jeg mener der kan bruges af andre igen.

Håber der er en venlig Amino eller to der har lyst til at hjælpe mig lidt.

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Du skal tænke på, ligeså snart du vælger at blive moms registreret, så skal der medregnes moms i dit salg. Tager vi fx. solbrillerne, så kan du gøre det på to måder. 1) Læg momsen oveni din salgspris, fx. 125 kr. Derved beholder du din avance. 2) Inkluder momsen i de 100 kr. Derved mindskes din avance med momssatsen, og hvis du gerne vil starte en kapital op til vinteren, så kan det ikke betale sig, med mindre du sælger meget.

Nu er jeg selv i den branche, så kender til det og hvordan markedet er. Så hånden på hjertet vil jeg fraråde dig den branche, pga. konkurrenter samt årstiden. :-)

Din idé med tomme CD'er osv. lyder derimod meget mere fornuftig da de normalt hurtigt bliver dyre i butikkerne og rundt omkring på nettet.


Men held og lykke med opstarten! 

Med venlig hilsen,

Alexander

 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Jeg er selv 15 år, og jeg har selv en drøm om at eje en webshop. Jeg mangler en samarbejdspartner på min egen alder, og jeg tænkte om du ville være det? Jeg har selv en heel masse ideer til webshoppen.

Kontakt mig på kasper@ehandballmanager.com

PS. Jeg er selv ved at sparre op ;)

Fra Odense
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Brick-lane Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skulle beslutte dig for at sælge noget tøj til drenge i alderen 16-30 år, så har vi ekslusivitet på 5 mærker som måske kunne være interessante for dig!

Hvis det har nogen interesse, så smid en mail på mf@brick-lane.dk. Nogle af mærkerne er dem vi har på vores side :)

Mvh Mads

www.brick-lane.dk

En webshop med tøj fra små og upcoming desingere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)