Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig tysk tekstforfatter søges

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

legebarnet:
Det er lige præcis denne metode, Henrik henviser til, der gør, at internettet er fyldt med "dublet tekster" som google bandlyser eller aldrig ønsker at vise.
Desuden skal man også lige være opmærksom på det er ulovligt at kopiere andres tekst. Selvfølgelig må man godt lade sig inspirere - men direkte kopi er forbudt

Sikken noget vrøvl at lukke ud. Jeg har ikke henvist til nogen metode. Jeg har henvist til en side, hvor du bla. kan søge efter skribenter.  Det så op til digselv som opdragsgiver at sørge for at kvaliteten er i top på de tekster han køber.

Jeg kan blot konstaterer at eksempelvis i Italien er arbejdsløsheden megahøj - selv blandt særdeles veluddannet unge, der tidligere har haft rigtig gode jobs. Der har jeg fundet megen god arbejdskraft i de sidste måneder, blandt unge som hellere vil tjene lidt end få intet.

/Henrik

EDIT: Bedste tilbud på tyske tekster 5 artikler a 500 ord - ialt 55 USD (skrevet af journalist med flotte referencer og optag i en række internationale medier)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

ProJekt:
Jeg vælger at poste min forespørgsel her, da henvendelser på Freelancer nok ikke vil være af den billige slags.


Det er det da netop, da mange vil byde ind :-)
Så prøv at sætte den på Amino Freelancer og se hvad der sker.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik tak for link og Martin, det er muligt jeg vil prøve at poste på freelancer.

Jeg er fortsat af den overbevisning, at en dygtig tysk studerende sagtens kan levere et godt stykke arbejde, uden jeg skal 250 kr. for én artikel. Det samme er jo muligt i Danmark.

Jeg er klar over at Tyskland ser ned på fejl i tekster, men jeg har nu heller ikke skrevet jeg var glad for grammatiske fejl og lign. Men jeg vil hellere have leveret 2 artikler med et par enkelte småfejl, end 1 artikel uden én eneste, hvis prisen er den samme.

Specielt i den henseende artiklerne skal anvendes.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ProJekt

Jeg kender en tyskstuderende på universitetet, som har boet i Berlin i 3 mdr. og som er ret skrap til det dersens tyske. Har du fundet en leverandør eller skal jeg prøve at spørge, om hun er interesseret? I så fald skal jeg vide, hvad der skal skrives om.

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

legebarnet:

Det er lige præcis denne metode, Henrik henviser til, der gør, at internettet er fyldt med "dublet tekster" som google bandlyser eller aldrig ønsker at vise.
Desuden skal man også lige være opmærksom på det er ulovligt at kopiere andres tekst. Selvfølgelig må man godt lade sig inspirere - men direkte kopi er forbudt.

Bunder det svar ik nærmere i din uvidenhed end noget andet? Personer på Elance fylder ikke nettet med flere "doublet tekster" end du gør... Eller du er måske den eneste tekstforfatter i verden, som leverer unikt og brugbart indhold?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus Administration:

Jeg kender en tyskstuderende på universitetet, som har boet i Berlin i 3 mdr. og som er ret skrap til det dersens tyske. Har du fundet en leverandør eller skal jeg prøve at spørge, om hun er interesseret? I så fald skal jeg vide, hvad der skal skrives om.

Du må gerne spørge hende for mig... Smid evt en PB, så tager vi den derover ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg bliver nød til at stikke dig en undskyldning. Fik ikke set hvad elance var før jeg svarede. Min fejl. Troede bare det var en artikelbase. Sorry.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Tilmeldt 16. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, hvis du stadig søger en oversætter eller lignende, vil jeg gerne tilbyde min hjælp. Jeg har lige afsluttet stx og søgt ind på uni tysk. Jeg er selv tysker og behersker sproget ret godt. Ellers kontakt mig på mail mariajorgensen010@gmail.com

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)