Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super tilbud på luftfragt fra Kina?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg står i den situation at jeg skal have noget tøj hjem fra Kina og jeg har desværre ikke tid til at vente flere uger på at få det hjem med søfragt.

Varerne har en vægt på 130KG og en volumenvægt på 225KG.

Kender I et firma der kan gøre den slags til en god pris? Normalt bruger jeg Fedex når jeg skal have mindre partier hjem fra Østen, men det tilbud de har givet mig her er simpelthen for dyrt.

På forhånd tak :-)

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

www.sendfromchina.com kan give dig overblik og konkrete priser. Du indtaster pakkemål/vægt fra forsiden, og kan så se forsendelsesmulighederne...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej

Jeg vil anbefale at du prøver følgende firmaer:

primcargo er meget gode til tøj fra Asien  normalt har de nogle skarpe priser på søfragt, men de kan også klare luftfragt.

Geodis wilson.  Generelt gode priser på luftfragt.

DVS:  også meget stærk på luftfragt.

 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi hos Bendix, har fast konsolideringer hjem fra Kina - så, hvis du vil vide mere og eller kan give os nogle flere informationer hjælper vi dig gerne til at få en fornuftig pris.

Men det er korrekt som Ravn skriver vi er mange om budet, så du kan naturligvis benchmark prisen! Men min erfaring fortæller mig at når du forespørger på ad hoc bliver prisen også det dyrere.

Men du skal være mere end velkommen til at ringe til mig 88 135 443 eller skrive bg@bendixtransport.dk - så vil jeg assistere dig på bedste måde.

Mvh

Benjamin

Tilmeldt 26. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

www.chinadivision.com kan give dig overblik og konkrete priser. Du indtaster pakkemål/vægt fra forsiden, og kan så se forsendelsesmulighederne...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)