Hejsa, tænkte der måske var en venlig sjæl herinde der kunne hjælpe mig:-) Sidder og skriver opgave omkring marketingpotentialet for mindre virksomheder i sociale medier. Jeg har nogle definitions og begrebsafklaringer som jeg håber der nogen herinde der vil hjælpe med, eller evt linke til en artikel eller andet der kan hjælpe mig. Jeg opererer med 8 "værktøjer" inden for sociale medier Wikis Forums Computerspil Sociale netværk Mikroblogs Rating og reviews (er der begreb for det på dansk?) Content communities (er der begreb for det på dansk?) Hvis der nogen der syntes ovenstående er mangelfuldt så i velkommen til at kommentere, men mobil platforme og hvad der derudaf følger har jeg for sig. Mine spørgsmål kommer her: 1. Skype kan det betragtes som en del af et socialt medie, jo det er et godt kommunikationsredskab, men nogen der kender til nogen der bruger det i deres markedsføring i sociale medier og hvis ja hvordan? og kan det sættes ind under nogle af mine "værktøjer" 2. Sider som Downtown, half-price og hvad de ellers hedder, hvordan definerer man dem i forhold til sociale medier? er klar over det en god annoncerings mulighed og det godt til at sprede kendskabsgraden til mindre og ny opstartede virksomheder, men hvordan sætter jeg det i "bås". 3. Ovenstående sider virker meget aggresive i deres markedsføring, nogen der kender til nogen der evt har skrevet om det fænomen? 4. Den sociale platform (der findes sikkert mange) hvor man kan opdatere Facebook, Twitter og alle sine sociale netværk, uden at logge ind på hvert enkelt medie, hvad hedder den? (den mest udbredte side/platform) Håber der nogen der kan hjælpe mig og gider tage sig tid til det:-) Mvh |
Ingen:-( ?