Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPad 3 - arbejdsredskab?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil anbefale dig at kigge på Asus Transformer TF300T eller den kommende Transformer TF700T (forventet lancering om ca. én måned), da disse er langt bedre i arbejdsøjemed (grundet den tilhørende dock).

Mvh. Stubbe Buchwald

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig Stubbe Jeg har netop købt asus tf300 

Lyn hurtig maskine, og så kan man jo købe dokken til, den koster omkring 1200kr mener jeg

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

At skrive er ikke smart, man vil mangle tastatur hvis det ikke blot er notater. Alt for let at skrive fejl

Men nu kan man heldigvis købe et tastatur for et par hundrede, og tilkoble det via. bluetooth.

Fra Hellerup
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 19
Fra  The Boot Strap Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig. Fint til mail, kalender og til at vise videoer, præsentationer etc. Men duer ikke til regneark osv

/Thomas

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Jensen - Affiliate Marketing:

Cookie:
At skrive er ikke smart, man vil mangle tastatur hvis det ikke blot er notater. Alt for let at skrive fejl

Men nu kan man heldigvis købe et tastatur for et par hundrede, og tilkoble det via. bluetooth.

Hvis man finder det nødvendigt med et eksternt tastatur, så må jeg igen fremhæve de to produkter fra Asus. Docken til disse er langt bedre end at rende rundt med et ekstra tastatur. Desuden får man mulighed for at smide sin eksterne harddisk, USB-stick, mus osv. til sin tablet via USB-indgangen i docken - og så er der naturligvis også mousepad indbygget i docken og et SD-slot + man får 6 timers ekstra batteri.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Stubbe Buchwald:
Hvis man finder det nødvendigt med et eksternt tastatur, så må jeg igen fremhæve de to produkter fra Asus. Docken til disse er langt bedre end at rende rundt med et ekstra tastatur. Desuden får man mulighed for at smide sin eksterne harddisk, USB-stick, mus osv. til sin tablet via USB-indgangen i docken - og så er der naturligvis også mousepad indbygget i docken og et SD-slot + man får 6 timers ekstra batteri.

Med mulighed for at smide en ekstern harddisk, USB-stick, Mus, osv i sin tablet, så kan man da lige så godt købe en lille Macbook o.lignende.

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Jensen - Affiliate Marketing:

Stubbe Buchwald:
Hvis man finder det nødvendigt med et eksternt tastatur, så må jeg igen fremhæve de to produkter fra Asus. Docken til disse er langt bedre end at rende rundt med et ekstra tastatur. Desuden får man mulighed for at smide sin eksterne harddisk, USB-stick, mus osv. til sin tablet via USB-indgangen i docken - og så er der naturligvis også mousepad indbygget i docken og et SD-slot + man får 6 timers ekstra batteri.

Med mulighed for at smide en ekstern harddisk, USB-stick, Mus, osv i sin tablet, så kan man da lige så godt købe en lille Macbook o.lignende.

Nej? En macbook og en tablet har jo intet med hinanden at gøre.

Idéen med transformer-serien er jo netop, at du har en tablet, som du også kan bruge som en slags netbook/ultrabook, når du smider den i docken. Du har altså både en tablet, der fungerer lige så godt som en iPad, og når du smider den i docken, så har du en lidt alternativ netbook med Android. 

Kan ikke se hvad du prøver at argumentere for? At de mange ekstra muligheder er et minus?

Mvh. Stubbe Buchwald

Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Stubbe: Der er også kommet sådan nogle transformer til iPad der fungere perfekt.

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mahyar:

Stubbe: Der er også kommet sådan nogle transformer til iPad der fungere perfekt.

Med USB-indgang, SD-slot mv.? Kan du ikke sende et link? ;-)

- Og de docks der er til iPad, det er egentlig bare et ekstra tastatur som man kan stille sin iPad i. Har iht. ikke set en, hvor man kan klappe den sammen ligesom Transformerne, så de bliver ligesom en bærbar.

Mvh. Stubbe Buchwald

Fra Helsinge
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger min Ipad til rigtig mange opgaver:

- Email - jeg bruger et eksternt tastatur, ellers bliver skrivehastigheden for lav.

- Præsentationer hos kunder med tilslutning til projekter - kræver adapter fra Apple

- Mødereferater i Wordskabelon - Jeg bruger Quickoffice som kontorpakke

- CRM system - her bruger jeg CJournal som er gratis, det integrerer ikke med vores "rigtige" CRM system, men der er også noget gammelt l....

- Telefon/videomøder med Cisco WebEx og Skype.

- Produktblade mv har jeg også på Ipad'en, så er de lige ved hånden når man taler med en kunde som har spørgsmål til specs. mv.

Største problem ved Ipad er den noget bøvlede mulighed for at dele filer mellem PC og Ipad, det har jeg dog løst ved at købe 50GB plads hos Dropbox og synce hele mit "Documents" bibliotek med Dropbox, så har jeg altid adgang til det hele fra min Ipad.

Til medarbejdere som skal bruge Ipad på landevejen og ude hos kunder, vil jeg anbefale jer at købe Ipad med indbygget 3G, da det øger produktiviteten markant at man altid er online uden at skulle rode med Wi-Fi.

Jeg vil anbefale dig, meget nøje at overveje hvad jeres behov er, og hvordan det skal rulles ud.

Jeg arbejder selv i en virksomhed hvor alle medarbejdere som arbejder i marken er blevet udstyret med Ipad's dvs. sælgere, produktchefer, managers mv. Jeg kan se at det er meget få som faktisk bruger Ipad i deres daglige arbejde, primært fordi Ipad'en blev udleveret i original foliewrappet kasse, med besked om her har du et nyt værktøj der gør dig mere effektiv.

Så var det op til den enkelte medarbejder selv at finde applikationer mv. resultatet er at flere medarbejde som ikke er "IT-nørder" afskrev Ipad'en med det samme som legetøj.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)