Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om min idé?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iværksættere.


Nu skal i høre min idé til mit website:
 Jeg skal have sat min blog op, på bloggen skal der være artikler. Nu giver jeg bare lige et eksempel "Top 25 Free Iphone Apps"
Grunden til at jeg skrev mit eksempel på engelsk, er nemlig at hele websitet skal være engelsk.
Jeg har os tænkt mig at få Gæste-indlæg, fra andre blogger/Journalister.

 Siden skal have et unikt design, da det ville være det som jeg kiggede først på, når jeg besøgte en side.

Farver til designet:
Jeg tænker typisk, en lidt twitter blå, mørkegrå, og måske en lidt grålig hvid.

Idéer til reklamer:
 Jeg har tænk meget på at bruge Google Adsense på siden, så jeg os kan tjene lidt penge på den, så jeg også får lidt penge ud af at have den.
Jeg tænker lidt at have et sæt annoncer i toppen, og lidt i venstre side, måske os lidt i bunden. Men det skal jo ikke være sådan at man tænker, at jeg udelukkende har lavet den pga. at tjene penge på den, for sådan er det ikke.

Idéer til indhold:
 Jeg har tænkt mig måske at have et par serier hvis i forstår, nu giver jeg endnu et eksempel. Mit eksempel her er "Computer How-to"
Hvor det så er en serie, hvor der kommer artikler ind, om hvordan du går dit og dat, med computeren.

Hvad tænker i umiddelbart efter hvad jeg har skrevet her?

Og i må gerne give flere idéer til sitet, og artikler og sådan.

Med venlig hilsen Peter. Forsat go' dag!

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg lidt på affiliate marketing så kan du finde en masse tips til hvordan du laver det bedst for dit koncept minder meget om affiliate marketing. Der er vist en del mennesker der bruger meget tid på den slags men du kan da sikkert tjene massere af penge hvis du gør det rigtig men det lære man kun ved at prøve.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)