Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få hjælp af Facebook fans?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 10
Fra  perlenodense.dk Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Er det en god ide at spørge sine Facebook fans om hjælp til lidt links

Min tanke er, at hvis de laver et unikt link med lidt tekst på en anden side og skriver det til os, så vil vi give dem 10% rabat på deres næste køb ved hjælp af en unik personlig rabatkode. Og er dette lovligt?

Mvh Nadia - perlenodense.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nadia:
Min tanke er, at hvis de laver et unikt link med lidt tekst på en anden side og skriver det til os, så vil vi give dem 10% rabat på deres næste køb ved hjælp af en unik personlig rabatkode. Og er dette lovligt?

Du vil nok snarere opleve at ingen rigtig "gider" hjælpe dig... du skal istedet tænke indhold, som giver dem lyst til at klikke "like", dele eller kommentere...

Hent inspiration i denne video: http://www.amino.dk/forums/t/162415.aspx

Lasse 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Langå
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nadia,

Du skal gøre siden super spændende og interessant før at nogle gider at gøre en indsata og det gør de kun, hvis de virkelig føler, at de deler noget af værdi.

Der udover henviser jeg til Faceooks regler om konkurrencer/belønninger. Der har været en del opstramninger på det område, som kan skade dig mere end det kan gavne.

Venlig hilsen Malene Dokkedahl Olesen

Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 10
Fra  perlenodense.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hjælpen til jer begge, jeg vil prøve at gøre vores Facebook side så spændende som mulig og naturligvis nærlæse Facebooks regler inden endelige tiltag.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)