Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændre virksomhedsside til profil på facebook, men hvordan??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 53
Fra  RaskeRollinger Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har for lang tid siden oprettet en side under min private facebookprofil, som er en side til min virksomhed.
Jeg troede på daværende tidspunkt ikke, at jeg kunne oprette en seperat virksomhedsside (og kunne måske heller ikke).

Det mener jeg så godt man kan nu, men hvordan får jeg omdannet min virksomhedsprofil til en selvstændig side på Facebook? med eget log-in osv.
Jeg har nemlig fået adgang til Pinterest, men den opretter mig som privatperson, fordi jeg ikke har et seperat log-in på facebook til min virksomhedsside.

Jeg håber meget én eller anden kan hjælpe, da det i flere sammenhænge vil være mest hensigtsmæssigt at have de to profiler adskilt.

Hilsner

Birgitte

www.raskerollinger.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgitte.

Man kan godt vælge at oprette en side ved samtidig at oprette et særskilt login med en firma-email. Men dette login vil ikke kunne bruges som profil på Pinterest og andre steder, hvor du kan bruge Facebook Connect.
Det er derfor kun muligt at bruge Pinterest med en rigtig Facebook-profil, dvs. din private profil.

Har du i andre sammenhænge brug for at separere din personlige profil fra din virksomhedsside - fx hvis du skal lade ansatte administrere den uden at give dem admin-adgang med deres private profiler - så kan det give mening at have et særskilt login.

Du har stadig mulighed for at gøre dette: 

1) Log ud af Facebook
2) Gå til https://www.facebook.com/pages/create.php
3) Opret en side bare til dette formål (dvs. som ikke skal bruges til noget)
4) I næste trin har du så mulighed for at vælge "Jeg har ingen Facebook-konto" og så kan du oprette et nyt login til din virksomhed.
5) Når du har fået aktiveret det nye login, så log ud og log ind med din private profil
6) Gå ind på din side og klik "Rediger side" og "Administrer administratorer"
7) Indtast den e-mailadresse, som du netop har oprettet dit firmalogin med
8) Og voila - når du logger ind med dit firmalogin igen, er den blevet adminstrator på siden. 

 

/Hans Peter 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)