Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny hjemmeside med login osv??

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 29. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Fra  2N Gulve Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg har fået en ide, det er hjemmeside som dating.dk men det er selvfølgelig ikke en kopi af danting og heller en dating side som alle de andre men skal bruge en side hvor folk kan logge ind og ligesom have deres egen profil også kan de os oprette indlæg/annoncer med mere . Tænkte på om der nogen hjemmesider tilbyder noget ligesom magento.com som bare tilbyder dating en slags side eller noget i den stil istedet for webshop

Håber jeg har lagt indlægget det rigtigt sted :) 

På forhånd tak :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 06:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick.

Nu er en dating side jo et seriøst projekt udover det sædvanlige, har du gjort dig nogle tanker omkring opbygning, design, funktioner osv?

Jeg vil foreslå dig at lave en forretningsplan, markedsførings strategi og budgetlægning ingen du skal i banken for at låne penge til sådan en dating portal, det bestemt ikke billigt og kræver megen arbejde dagligt fra din side af.

Hvad er dit budget til en sådan opgave?

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 29. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Fra  2N Gulve Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Jeg er selv i gang med at læse til web-integrator så ved godt det er et stor projekt, det er os derfor jeg søger hjælpe for kan ikke lave hele siden selv, så tænkte at det kunne der var nogen hjemmesider der udbyder en skabelon. :) 

Der er ikke blevet lagt en forretnings plan endnu men har det hele i hovedet, så det kunne godt være det ville være god ide at skrive det på et stykke papir. Jeg har ikke noget fastlagt budget endnu for ved ikke hvad det løber op og hvor meget af det jeg kan lave selv.

mvh Nick

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 29. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Fra  2N Gulve Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael 

Tak skal du have :D Det lyder mere godt det hele men kan ikke helt finde ud af om den har det hele og kan de forskellige ting som jeg gerne vil have, er muligt at ændre eller tilføje noget har nemlig aldrig prøvet Joomla før bruge nemlig normalt Dreamweaver.

Hvordan for går det skal jeg hente Joomla som er gratis ik også skal jeg købe den templates og hvad gør man så er det mulig du lige kan give en hurtigt forklaring?  

Mvh Nick

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick.

Som tidligere skrevet er joomla et godt bud.

1) Gratis

2) stort udvalg af gratis plugins (ekstra features m.v.)

3) stort udvalg af gratis templates rundt omkring og alternativt billigt at få lavet templates til hvis de skal være specialdesignet

Men som skrevet øverst så få en mere konkret forretningsplan specielt for det område for hvis du ikke får afgrænset så er det ligemeget hvilken platform du bruger så går det galt - det bliver skruen uden ende.

Venligst

Alexander Ekberg

Escape Hosting

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 29. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Fra  2N Gulve Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

PS Jeg ville høre om det var muligt om man os kunne få det på dansk da det er det danske markerede jeg havde tænkt mig at starte med? 

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt efter hvor du hoster siden er der danske udgaver - er det selvhosting så kan du downloade og herefte installere en dansk sprogpakke på joomla .

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 29. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Fra  2N Gulve Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er rigtigt glade for jeres hurtigt svar også er jeg selv langsom til at svare tilbage :) 

Jeg har prøvet Joomla men kan ikke rigtigt få det til at virke har prøvet at følge nogen youtube videoer osv men kan ikke få Templates til at virke.

Så hvis i har et sted på nette hvor man kan købe et færdig lavet templates, men til dreamweaver det er lidt nemmere for det sidder jeg med til dagligt og ved lige præcis hvordan man sætter det op. 

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Er det bare mig eller er dating branchen ikke overfyldt med dating sider? Du skal seriøst skille dig ud hvis du skal have success.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)