Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på det nye Biibo.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Vi lancerede igår en helt ny hjemmeside hos Biibo.dk.

Det er en online værkstedsportal, hvor man kan indhente til på service og reparationer på sin bil, og på den måde finde den bedste pris.

Vi har haft meget fokus på brugervenlighed, så jeg vil ikke sige så meget, men lade jer få jeres eget indtryk.

Håber i vil give mig noget feedback.

På forhånd tak og rigtig god dag.

Med venlig hilsen 

Christian Markedal

 

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

- Navnet minder meget om Bibo transportfirmaet.
- Meget DBA.dk over jeres "logo".

Men ellers så kan jeg rigtig godt lide jeres "Sådan gør du". Det gør det rigtig dejligt nemt og overskueligt at finde ud af hvordan jeres side hænger sammen.
Det er simpelt og præcis, hvilket er rigtig vigtigt.

Når man vil finde et tilbud, så er det også rigtig fint i skriver at i følger FDMs regler, og oplyser hvordan det forløber.

Så konklusionen må være, at det er en rigtig vellykket hjemmeside!

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Tillykke med den nye side.
Det ser interessant ud.

Umiddelbart førstehåndsindtryk synes jeg siden er brugervenlig, og overskuelig.

Idéer til siden:

På forsiden hvor man kan registrere sin nummerplade, vil det måske være oplagt at lave en max value og validering til inputfeltet ? Det virker ulogisk, at man kan indtaste uendeligt langt tekst.

Derudover er der lidt dobbelt konfetti med både at have en "Sådan gør du" på Forsiden, menuen og video'en på forsiden.
- Her ville jeg måske fjerne linket i menuen, lægge nøgleord ind under tiltlen i den på forsiden. Eksempel: Registrer din bil - Skriv hvilken bil du har og hvor mange km. den har kørt eller Registrer din bil - og få op til 60% rabat på dit næste værkstedsbesøg.

Noget der vil virke endnu mere effektivt vil være at få eksisterende brugere af siden til at lave en testimonial, og eventuelt ligge dem ind under "Sådan gør du sektionen" på forsiden.

Lav eventuelt en "Hurtig kontakt" på forsiden, med CVR i stil med: "Har du behov for hjælp, kontakt os idag på tlf. 00 00 00 00"

Gør mere ud af de tre ikoner i toppen på forsiden, de virker kedelige (Efter min mening)

Håber du kunne bruge min feedback :)

Hav en fortsat god dag 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin side..

Måske mangler designet en smule finish? Det er egentlig rigtig pænt men måske der kan arbejdes lidt med detaljer. 

Måske Alexander har lidt ret i det med logoet men måske fordi jeg læste det før jeg så siden.. Tror ikke der er så mange som tænker over det..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Hjerrild:
Måske Alexander har lidt ret i det med logoet men måske fordi jeg læste det før jeg så siden.. Tror ikke der er så mange som tænker over det..

Da jeg så deres logo, var DBA det første jeg tænkte på. Det skulle undre mig hvis jeg var den eneste der har det sådan, men hvem ved. ;-)
Syntes ihvertfald det var værd at nævne, så de kunne tage det op til en eventuel overvejelse.

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin og enkelt side. Lækker grafik.

Og i øvrigt et rigtig godt koncept.
Thums up!

Mathilde

Fra Valby
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Thorsen:

Kristoffer Hjerrild:
Måske Alexander har lidt ret i det med logoet men måske fordi jeg læste det før jeg så siden.. Tror ikke der er så mange som tænker over det..

Da jeg så deres logo, var DBA det første jeg tænkte på. Det skulle undre mig hvis jeg var den eneste der har det sådan, men hvem ved. ;-)
Syntes ihvertfald det var værd at nævne, så de kunne tage det op til en eventuel overvejelse.

Med venlig hilsen,

Alexander 

Tusind tak for feedback. Du er ikke den eneste der har sagt at det kan minde om dba´s logo. Jeg har haft kontakt til patent og varemærkestyrelsen, og der er ingen problemer i det. :)

 

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Markedal:
Tusind tak for feedback. Du er ikke den eneste der har sagt at det kan minde om dba´s logo. Jeg har haft kontakt til patent og varemærkestyrelsen, og der er ingen problemer i det. :)

Så er der jo ingen problemer der. ;-)

Held og lykke med projektet frem over, vil da lige bogmærke det!

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

cvr nummer i fodnoten på siden det gør siden mere troværdig og google plus på siden

der mangler autoværksteder i Sønderborg tjekket skal man helt til Aabenraa eller Odense alt for langt når man især tænker Danmarks 23 største by i danmark med 27.304 indbygger plus byer op ad skal man virkeligt køre 37 km til nærmeste , jeg tror mere der er noget galt med søgefunktion for tjekket også der er en i Kolding og det er hvad jeg ved over langt 100 km tættere end  Odense , har dog ikke tjekket op alle byer , men jeg regner med der er nogle der er tættere ved så det må du gennemgå alle dine byer og evt. kontakte autoværksteder de områder hvor der ingen du har .

vis du klikker Vojens kommer der flere værksted op de er langt tættere end Odense men i alt der skal rokeres lidt med byer , så er der ordne hvilken byer der er korrekt tættest Sønderborg tjekket der 

jeg kan dog se der er mange autoværksteder på siden og det ser godt ud og jeg er udmærket klar over der er styr på de fleste områder tjekket Frederikssund Nordsjælland mindre by 15.000 indbygger der var flere der og et par stykker lige byer op ad 5 km fra så der er dækket godt ind , ved dog der er autoværksteder hvor min mor og far bor i Slangerup men de par stykker er ikke med , men måske er de ikke gode nok til dine krav 

nummer 27 største by skal man også køre over 30 km nærmeste værksted det er ikke godt nok Frederikshavn men jeg har på fornemmelse der er noget tættere på der skal bare lige orden mere 

når jeg skriver Hjørring by dukker Gørlev op på Sjælland altså der en del gange der er byer der længere væk og hvor nærmeste ikke er med det forstår jeg ikke men i alt ved jeg det er stort arbejde denne side og i alt har jeg brugt for meget tid næsten nu på at tjekke byer så anbefaler du gennemgår alle byer og sætter alle dem på der er nærmeste auto værksted , men med så mange byer og værksteder som der er på siden sikke et arbejde du sat dig i .

nu har jeg altså ikke mere tid tjekke byer op ad hinanden det koster altså tid tjekke alt dette her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 57
Fra  michaelbang.com Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Alt i alt egentlig en ganske fin side. Den virker troværdig, nem og overskuelig. :)

Logoet: Det er jeg ikke så vild med. Det er som om at det stikker en smule ud. Det samme gør de tre knapper/ikoner øverst til højre. De er lidt kedelige. Ang. logoet, så tror jeg egentlig mest af alt, at det er afstanden mellem bogstaverne der driller mine øjne.

Videoen nederst til venstre: Der skal I stramme op. Den kan slet ikke måle sig med kvaliteten på resten af siden. Baggrunden ligner et tilfældigt savsmuldstapet, og selvom den nok er hvid, så synes den grå og kedelig i videoen (skyldes belysningen). Og lyden er helt af h.... til, pardon my french. :) Grafikken i videoen er faktisk ganske fin, og idéen med de røde prikker på landkortet der bliver til én prik, er kanon! Men resten skal, IMØ, laves om.

I skal måske også overveje at hyre en erfaren speaker/skuespiller til opgaven. Hovedpersonen i videoen (går ud fra at det er dig selv?) virker ikke synderligt begejstret for produktet, og kigger også ned på et tidspunkt (sikkert for lige at læse manus). Det holder ikke.

Måske er det qua mit job, men efter at have set videoen, kunne jeg ikke drømme om at bruge jeres side. Synes faktisk den skader mere end den gavner. Hvis ikke I vil/kan ofre penge på en ordentlig produceret video lige pt., så vil det (igen IMØ) være en bedre løsning at pille den af. Den gør absolut intet godt for sitet som den er nu. Tværtimod.

Men som sagt, udover lige videoen (og til dels logo/ikoner, men det er en mindre detalje og smagssag), så er siden faktisk rigtig fin! Og det er sgu da en skide god idé, så keep up the good work. :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)