Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg flere besøgende, og hvad kan gøres bedre?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ci Voleva:
Men kan nogen fortælle mig hvordan man kan få underkategorier på google når man søger hjemmesiden navn?

Det er skam ikke bare noget man lige får :) Det er en "belønning" fra google, fordi du har en god optimeret side. OM det er en god side vurderes af google ud fra en lang række parametre, som du kan forsøge at tilgodese med SEO.

Hvordan du skal lave SEO er et spørgsmål der kræver et svar på mange timer ;) Du skal igang med at optimere alt fra url strukturer, sidetitler indgående og udgående links og ikke mindt søgeordsoptimeret indhold. Der er RIGTIG mange ting du kan gøre for at optimere din side, men der er desværre ingen simpel vej i mål. Hvis der ikke er økonomi til at bruge en af de virksomheder der tilbyder SEO, så er det igang med at læse og lære! Det er pisse spændende og værdien af de timer du bruger kommer mange foldigt igen hvis du gør det ordentligt :)

God søndag!

Mvh  Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ci Voleva:

Hej Mikael,

Tusind tak for de gode svar.

Kan du forklare mig lidt mere om hvad du mener med at jeg ikke har nogle links på siden?

Hvis jeg så gør det du har fortalt mig, får jeg så underkategorier på google når man søger efter min side?

https://www.majesticseo.com/ har endnu ikke fundet noget der linker til din side, husk en siden der ikke viser links derfra eksempelvis giver nærmest ingenting .

site links er ikke bare noget man får det er noget man gør sig fortjent til , men en høj aktivitet om sit brand laver alt muligt gerne lige fra gode unikke tekster , videoer , pressemeddelelser med mere laver du

du kan måske få disse site links med det er noget som google bestemmer men jo bedre du laver dit arbejde jo større er chancen er der for disse site links 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)