Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges i forbindelse med opstart af web butik og hjemmside til salg af nicheprodukter.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Boxbyg totalentrepriser a/s Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har en etableret byggevirksomhed og 5 hjemmesider. Jeg skal til at forhandle produkter til en niche som er i vækst i Danmark. Jeg skal sælge til private og andre virksomheder. Jeg skal have en let og overskuelig webshop som evt. kan samarbejde med mit nuværende regnskabsprogram C5. Er der nogen der vil byde ind. For mig er prisen ikke det  vigtigste, men nærmere at det virker optimalt med logistikken. Jeg skal kun have ca. 100 varenumre  i opstarten, men skulle gerne kunne udbygge dette.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvej at oprette din opgave på freelance her på amino...så får du sikkert mange flere bud!Big Smile

Held og lykke med opgaven..

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Boxbyg

Vi har et system og en ekspertice, der gør nøjagtig dét du har brug for.

Du kan læse mere om vores hjemmeside system, CMSjet her

Venlig hilsen,

Christian

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. :)

Vi arbejder med Prestashop som er nok verdens mest udbredte og nemmeste system at arbejde i.

Vi kan integrere C5 i Prestashop.

Det et system der gør det nemt for dig at styre alt omkring dine varer, billeder, tekst osv.

Ved at bruge os kan du få 25% på NETs betalings oprettelse og spare op til 1850,-

SEO optimeret shop og oplæring i basal SEO hvis du ikke har kendskab til dette.

Unikt design og en rød tråd med dine andre 5 websider hvis du ønsker det.

Levere en komplet webshop til dig, der er klar til salg fra dag 1.

Hvis du overlader alt det tekniske til os, så vil vi lade dig koncentrere dig om det du gør bedst, arbejde på din ide og at tjene penge.

Alt dette for kun 5.998 ,-

Er du interesseret i at høre mere så skriv en PM eller kontakt mig på min mail: support@eudesign.dk

Hos os gør vi en dyd i at give den bedste service og fokusere på din opgave under hele forløbet og efter aflevering også.

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Boxbyg totalentrepriser a/s Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Jeg kan godt forstå du tilbyder til en lidt højere pris end et af dine tidligere indlæg. Jeg har læst at du ikke er klar med din egen hjemmeside endnu og har fuldtidsarbejde ved siden af. Hvad er dine erfaringer med seo og hjemmsider? Ved jo ikke hvad dine referencer er endnu. Jeg vil gerne bruge en nyere startet som har behov for en god reference, da jeg så forventer at du vil lægge ekstra kræfter i det. Jeg er ligeglad med at skulle ende op med at betale noget mere. Jeg vil bare ikke have at vide af andre "hvorfor har du ikke fået lavet det sådan og sådan". Forstå mig ret - jeg vil have noget der er smart, let at redigere i og med 100% logostik.

Jeg skal have undersøgt mulighederne inden jeg beslutter mig. Prestashop giver udtryk for at være professionelle og noget mange bruger. Jeg har kunnet læse mig til at dandomain har fremragende søgemaskineoptimering uden at jeg kender noget til det. Jeg har brug for at siden bliver søgeoptimeret så den rangerer på side 1. Det skal siges at jeg har en hjemmeside som allerede rangere som nr 1 på ordet facadepuds og at der på nuværende tidspunkt ikke er den store konkurrence endnu. 

Jeg er interesseret men vil gerne forhøre mig lidt mere, men skal sige at jeg skal have lavet det hurtigst muligt idet det er højsæson for opgaverne nu.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine erfaringer bygger på selvoplært SEO og kan oplære dig i det mest basale, jeg har selv formået at ligge på side 1 på google med 6 keywords via artikel skrivninger på et minimalt plan efter kun 3 ugers arbejde på min hobby side www.luksustasker.dk

Det jo ikke CMS systemet der bestemmer om du kommer på side 1, det kun din egen indsats og seo optimering af dine tekster på side, headings, meta tags osv. Det kan jeg lære dig op i.

Jeg har et erfarent designer team der bestående af back-end og front-end programmøre & designere så du skal ikke være i tvivl om at din side ikke vil være ligeså professionelt lavet som så mange andres.

De ting du efterspørger kan vi også levere og guide dig i den rette retning så du for en webshop der både skiller sig ud men også er super lækker af design.

Din reference er super vigtigt og du kan forvente et stort engagement før, under og efter forløbet da jeg vægter service utrolig højt - Jeg har prøvet at blive røvrendt af nogle fusker webdesignere og det skal aldrig ske i mit navn.

Mvh. Jesper Krogfelt

Har du flere spørgsmål besvare jeg dem gerne :)

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)