Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Motiveret markedsførngsøkonom søger praktikplads!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nørre Nebel
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle: Smile

Som sidste led i min uddannelse som markedsføringsøkonom på Erhvervsakademi Esbjerg, skal jeg i praktik med efterfølgende udarbejdning af hovedopgave. I den forbindelse søger jeg derfor et praktikophold i perioden Januar 2013 og 3-4, måneder frem, 12 uger på fuldtid. Arbejdsopgaverne i praktikperioden kan udarbejdes, så de passer til behovene i jeres virksomhed.

jeg har følgende fag:

Generelle fag:

- International Markedsføring and Sales

- Kommunikation, Organisation og ledelse

- Erhvervsret

- Statistik

- Økonomi

- Kommunikation og kulture

Valgfag:

- Statistik

- Driftsøkonomi

Lidt om mig selv:

Om mig selv som person kan jeg oplyse, at jeg er venlig, fleksibel, imødekommende og meget kvalitetsbevidst. Jeg er et af de mennesker, der får energi af "at være på". Jeg kan i det hele taget godt lide at arbejde sammen med andre, og er vandt til at have en store kontaktflade, jeg er en kvinde med højt humør, som ved hvad det vil sige at have en travl hverdag og vigtigheden i stadigt at kunne give et smil og god service til kunderne, jeg elsker at lære nye ting hverdag og tage udfordringer, som har været en meget vigtig del af mit liv.

Privat bor jeg på 4. år med min mand. Vi har ikke børn, jeg kan godt lide at lære mange ting specielt om marketing, teknologi, biologi, sundhed, og personlig vækst.

Jeg taler Engelsk og spansk på højt niveau, jeg har erfaring i markenting og sales.

Evt. spørgsmål eller mere info kan jeg kontaktes på yan5002@easv.dk

Ellers kan jeg sende mit CV og ansøgning.

Med venlig hilsen

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nørre Nebel
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Ja det har jeg... jeg har lige fundet ud af, at man kun må have et inlæg!

Sorry! Tongue Tied

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)