Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokale til leje i Odense

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ved at forandre moget i mit forretningskonceps, så jeg vil gerne fremleje noget at mit lejemål.

Det drejer sig om et selvstændigt lokale på ca. 125m2 beliggende på 1 sal på en meget attraktiv adresse i Odense Centrum.

 

Det er et kæmpe rum - meget lyst - med 2 søjler midt i rummet - atelier vinduer i begge sider - trægulv - sådan lidt

"New Yorker" - agtig.

I det ene hjørne er der et t-køkken med 2 kogeblus, opvaskemaskine, vask, køle-fryseskab.

 

Rummet har separat indgang.

 

Husleje er 650kr m2 dertil kommer vand, varme, fællesudgifter (udv. renholdelse, renovation etc.) som andrager ca. 2900kr pr. måned.

 

Er du interesseret i at høre nærmere - se billeder er du velkommen til at kontakte mig

 

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gex.

Mit navn er Baki Dölek og jeg er på udkig efter en ledige lokale som jeg gerne vil leje i Odense midt by med en fornuftige husleje der er til at overkomme.
Jeg er 22 år og har masser af gå-på mod. Jeg vil gerne starte en sports forretning men lidt speciel af en art. For jeg vil kun handle med mærkevare bl.a Nike, Peak Performance, North Face, Sos, Adidas og H2O. Jeg har meget kendskab til de tøj mærker jeg har nævnt da jeg har arbejdet i en sports forretning før. Jeg håber jeg høre mere fra dig. Mit nummer er 22400146 og du er meget velkommen til at ringe eller skrive en besked.

M.V.H

Baki Dölek

Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg hedder caglar koycu..

Jeg kan måske godt v intra i at læge det.. jeg har et fantastisk koncept som jeg skal ha sat i gang i odense..

ring venligst.!

50469862

Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

hey det er lee tran. kan du ringe til mig på 23926277 vedr. dit lejemål

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)