Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis du have en butik og manglede et kasseapparat, ville vores hjemmeside så sælge et kasseapparat til dig?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det ville jeg ikke, siden sætter automatisk den reaktion igang i mig, der hedder "Hvordan lukker jeg den her side?" 

Den er virkelig uoverskuelig, det er så til jeres fordel - For det gør at man trykker play på youtube. Desværre så virker det mere som om i forsøger at sælge til eksisterende e-conomic kunder, og ikke så meget til nye butikker?

Anyways jeg ville stille youtube øverst til venstre. Øverst til højre et par referencer 8 eller hvad der passer i højden til youtube

Nederst til højre en salgstekst. Nederst til venstre resten af teksten - blandt andet integrationer etc.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Nøj er det virkelige nogle priser man kan få for et kasseapparat.. Jeg tror sku jeg skal se lidt på det marked, for det er ikke hardware der koster så meget.Smile

Software priserne lå -da jeg undersøgte det- på omkring 8.000 - 10.000 for de billigste systemer. 

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

 

Forsøger lige at svare alle i et indlæg: Sorry de lidt hårde svar til nogle af jer. 

Til Herg
Tak for buddet om redesign af siden, men kigger jeg på din egen som side du linker til i signatur, så bliver jeg ikke ligefrem fristet desværre, forstår ikke du siger vores nye side er kaos, måske vores designer kunne hjælpe dig med redesign af din side? :)

Til alle dem som nævner referencerne som forvirrende, de kunne måske koges ned til nogle færre, enig, men så vidt jeg ved så sælger man fint på referencer, hvorfor så skjule dem?

Til dem som nævner priserne som uhyre dyre, i bør ikke åbne en butik :) kasseapparater er dyre. Vores er endda i den billige ende set i forhold til mange. Som svaret tidligere i indlægget så sælger vi ikke til kostpris som andre, men vi lever nok længere og leverer en god service, kontra mange andre på markedet som nøjes med at sælge billigt, og så ikke føler de er forpligtet til at give en gode service efterfølgende.

Tak for jeres input, alt er taget med til overvejelse igen, og vi vil bestemt tage noget af kritikken til os.

Dbh Johnny


 

Fra Løgstrup
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Hundevennen.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Referencer er en RIGTIG god ting - men det er jo ærgerligt når det er det eneste man lægger mærke til umiddelbart... Wink

Så ja - prøv at "koge dem ned", så det ikke er dem der virker som blikfanget på siden... Smile

http://www.hundevennen.dk/ 

~ uddannet dyrepasser tilbyder pasning af alle kæledyr, luftning af hunde samt salg af godbidder 

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Når 100% har svaret nej, burde du måske overveje om du kan tage fejl, fremfor at begynde at forsvare det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ikke ekspert på området, og har ikke grafiker eller andet jeg vil tilbyde dig.

Giver de andre ret i at dem måde referancerne er sat op, virker volsomt. Og giver dig ret i at ham der tilbyder dig en grafiker, nok skulle bruge ham til sin egen side. For der bilver jeg sq også forvirret.

Smart produkt, og har ikke mødt priser der skulle være billigere for et system som dette.

Filen er sjov og fangende, dog svært at nå og læse hvad der står. Nogle "bobler" forsvinder ret hurtigt.

Havde jeg en Cafe eller ligende, var det klart noget jeg ville overveje. Men lidt overkill til min køreskole.

Men er du tilfreds med din side, kan andre sq være ligeglad. Læser også som det er produktet du spørger til. Desværre har nogen tildens til at tro de er så overlegen, at de ikke behøver svare pænt.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja og stavefejl fra mig er helt gratis. Min stavekontrol holder weekend.

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny.

Jeg faktisk på udkig efter kasse apparat, og kiggede lige ind på siden. Måske er det bare mig, men jeg kan altså ikke finde en egentlig produkt side med priser på...

Marlene - Templet

 

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marlene.

Vi har fanen "priser", har du set under den?

Der står alt om priser osv :)

Dbh Johnny

 

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MortenKa.

Tak for konstruktion kritik, det var dejligt, det varmer i mit hjerte at du gidder bruge tid på min side.

Hvis du havde læst mit oplæg, måske læst det andre skrev, eller bare taget 1 sek stilling til mit spørgsmål, så kunne det være jeg faktisk kunne bruge din kritik til bare lidt. men at skrive at når nu alle skriver jeg skal lave siden om, så det bør jeg gøre, er fandme CRAP!

Amino består primært at wannabee iværktsættere, så sådan ca 95% af det folk skriver kan man bruge til noget, resten (som dit) er ligegyldigt pladder.

Jeg vælger at filtrere i de ting som folk skriver efter eget behag

Til alle andre, kom glad med mere feedback, men bare ikke mere om at priserne er dyre, eller at referencerne forvirre, tak :)

Dbh Johnny

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)